LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 HAHAHA, VI VANT! *kyssepåStine* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Hurra for Norge! Edit: LarsP Endret 3. september 2005 av Stine Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Vi vant 100% fortjent! Et godt Norsk lag mot ett av de værste lagene jeg har sett på en fotballbane..! De filmet, holdt, og taklet HELE tiden! Gratla Norge! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Go Pedersen! thx Du og heiter Pedersen ja :!: Tenkte på Gamst eg, men me kan heie litt på deg og Lenke til kommentar
whom Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 kald, genial, herlig uber avsluttning. Spilte best! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Håper ikke Slovenia gå til Tyskland. De spiller grisespill, de har ikke noe der å gjøre. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Vi vant 100% fortjent! Et godt Norsk lag mot ett av de værste lagene jeg har sett på en fotballbane..! De filmet, holdt, og taklet HELE tiden! Gratla Norge! YES! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Edit: LarsP Ikke vær flau, dette er ekte kjærlighet! :--P Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Nå gikk jeg opp for å se Sports Xtra på TV2 for å få med meg målene, men ble de vist? NEI! De klarte å vise høydepunkter fra alle andre kamper enn Norge. Bitchez! ------- Gratulerer til Ukraina som har klart å kvalifisere seg til VM for første gang! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Nå gikk jeg opp for å se Sports Xtra på TV2 for å få med meg målene, men ble de vist? NEI! De klarte å vise høydepunkter fra alle andre kamper enn Norge. Bitchez! Leste noe om at TV2 ikke får vise noe som helst fra kampen, TV3 som bestemte det. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det leste jo selvsagt aldri jeg. Da hadde jeg spart meg for en halvtime med tomprat og halvveis-interresante mål fra andre kamper. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Du skulle kommet å spurt oss med en gang, ama Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Tenkte ikke så langt. På onsdag sendes ihvertfall Skottland-kampen på TV2, så den kan jeg se. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jepp. Håper det går like bra da! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Dro på diskotek i kveld, endte med at jeg fikk med meg ei dame i sofaen å så på fottball kamp likte det målet til gamsten der, iskaldt sier jeg bare cold as ice Endret 3. september 2005 av wolfenkill Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Dro på diskotek i kveld, endte med at jeg fikk med meg ei dame i sofaen å så på fottball kamp Jada. Rub it in. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå