intheass Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kampen begynner snart uten at det er tv3 der jeg er ER det mulig å se kampen på internett på noe vis? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Du kunne vel ikke sagt NÅR kampen starta vel? Du kan jo selvfølgelig følge med på VG.no! Der sender de live oppdateringer! Radio er vel også et alternativ? Her kan du følge med på kampen! Endret 3. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
intheass Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Den begynte 1930 :/ Takk for svar, men jeg vil helst se den om du forstår Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) De sender den helt sikkert på en lokal pub / bar! Veldig god stemning på sånne steder veit du Forresten, kampen starter ikke før 20:45 Endret 3. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 De sender den helt sikkert på en lokal pub / bar! Veldig god stemning på sånne steder veit du Eksellent forslag Lenke til kommentar
intheass Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 ahh, er det sendinga som begynner 1930 da?? Da har jeg bedre tid.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Dra et sted de har tv3! Tv3 er jo et must Lenke til kommentar
intheass Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Jeg har tv3 hjemme, men jeg skal overnatte hos fettern, og de har ikke... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det er sånt du må sjekke før du drar bort, iallefall når det er kamp da Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Skal gi en liten update jeg! NORGE LEDER 2-1!! SPENNENDE!! Lenke til kommentar
whom Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Skal gi en liten update jeg! NORGE LEDER 2-1!! SPENNENDE!! Bra kamp ja. Går hardt for seg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Får håpe de klarer å vinne nå da.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Irriterer meg at producer ikke viser alle offsidesituasjonene til Norge. Tilfeldig? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ja, det irriterer meg også.. Får jo aldri se norske repriser jo. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Bra at Norge leder, men slovenerne skulle hatt seg en real runde med pisken etter det grisespillet dem har vist Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Doffen skulle vært utvist etter VM-reglene fra 98. Den taklingen var rett og slett grusom! Håper Carew fortsetter storspillet. Braaten har faktisk levert varene i Iversens fravær. Kontrolèr bakover og dette bør gå bra. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Doffen skulle vært utvist etter VM-reglene fra 98. Den taklingen var rett og slett grusom! Håper Carew fortsetter storspillet. Braaten har faktisk levert varene i Iversens fravær. Kontrolèr bakover og dette bør gå bra. Enig i at Braaten har vært en positiv overaskelse i dag! Også enig i at Doffen hadde en noe tvilsom takling, men hvis man ser hele omgangen under ett så er det ikke tvil om at det er Slovenia som er det laget som har stått for grisespillet. Når dem i tillegg viser skuespillerkvaliteter på høyde med Ben Affleck så står jeg fortsatt bak min thumbdown-smiley Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg tror Norge taper. Det er så typisk, når de endelig klarer å få mål, kommer det en smell tilbake med en gang... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg tror Norge taper. Det er så typisk, når de endelig klarer å få mål, kommer det en smell tilbake med en gang... Skjerp deg, vær positiv. Forresten, jente som ser på fotball. Vil du gifte deg med meg? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Tja, hva har du å tilby da? Urk, Hagen og den taklinga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå