bull7 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 jeg har nettopp lagt inn isdn med 2 linjer. men jeg kan ikke bruke begge linjene. for når jeg er koblet til nettet med en linje og kobler tlf til den andre linjen så kobler datan seg av nettet og jeg får opptatt signal i tlf. men når jeg tar ut ledningen til tlf kan jeg koble meg til nettet igjen. datan kan jeg bruke begge linjene på. men så fort jeg kobler til tlf så detter alt ut igjen. fryktelig irriterende......... er det noen som kan forklare meg hva problemet er?? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 trodde ikke folk brukte ISDN lenger =P men vet dette er off topic =P Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du har vel 2 utganger på ISDN-boksen? Du har vel koblet tlf til den ledige? Lenke til kommentar
BKB Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) du må sette så begge linjene blir oppringt før du ringer opp, det gjør du under "Egenskaper" til oppkoblinga. Endret 4. september 2005 av BKB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå