Jakartabebopp Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hei, hei. Jeg skal kjøpe meg ny bærbar og planla å ikke bruke så fryktelig mye mer enn 7-8000. Det eneste kravene til maskinen er at den skal ha WLAN, LAN og DVD+DVDRW. Noen idéer? J Forresten, dere må gjerne slenge med litt tilleggsinformasjon anngående de forskjellige prossesorene. (slik jeg har forstått det, så blir det mellom AMDs Sempron og Intels Mobile Celeron i min prisklasse) Mvh, Rasgar Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Prøv å ta en titt på www.shg.no Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Nå har det gått så lang tid at jeg føler at jeg kan bumpe litt. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 dell 6000 http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...srsinspn_6000_3 konfrigasjon 1 års henteservice (CAR - Collect og Return) [trekk fra 2 000,00 kr] Intel® Pentium® M prosessor 740 512MB 400MHz DDR2 RAM Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nå har du ikke skrevet hva du skal bruke maskinen til, men jeg regner med at du har moderate behov ettersom de eneste kravene dine er:WLAN, LAN og DVD+DVDRW. Personlig er jeg fan av IBM ThinkPad. Ta en titt på denne: ThinkPad R50ePris 6800,- Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Nei, denne maskinen skal nok helst brukes ganske avslappet. BLir nok mest tekstredigering, musikk, mail/internett og kanskje et slag Action Quake 2. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Oj, den så jo usedvanlig ålreit ut. Tror kanskje jeg går for PsychoDevil98 sitt forslag, selv om det kan medfører en aldri så liten budsjettsprekk. Takker og bukker for gode råd. Mvh, Rasgar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå