Mattlakk Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hei.. er ute etter sanger med skikkelig god Rytme! sånn som spilles på utesteder osv! Trang Fødsel - Fredag er et eksempel.. Kanskje Too Far Gone - Zetor'n ! har ikke noe å si hva slags kategori det er.. men det må være "trøkk" i den.. Veldig bra rytme, med andre ord! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Måtte den zetorn sangen og de som lagde den (tremenningene mine *skamme seg*) brenne i h*** Metallica - whiskey in the jar <-- on topic Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Nevnte ikke det.. men jeg må brenne en cd til en fyr som spiller i et litt harry band.. og da vil de ha sanger som "Trang Fødsel" og "Zetor'n" i pausen.. Og Før de skal spille osv.. Og da passer det seg ikke med Metallica! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Sie Gubba må vel være midt i blinken: MP3: Helg, 240 og fæst MP3: Lørdag e det fæst MP3: Fjellrypa TRØNDERMUSIKK ÜBER ALLES \m/ Hahahehahheha Endret 3. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Sie Gubba. Helt klart. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kjør på med AC/DC! Lenke til kommentar
Nodland Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Turboneger - Black Chrome Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Steppenwolf - Born to be Wild Deep Purple - Lazy The White Stripes - Seven Nation Army Van Halen - Jump Bon Jovi - Living on a Prayer Danzig - Mother Gary Moore - Friday on my Mind Jimi Hendrix - All Along the Watchtower Ozzy Osbourne - Crazy Train Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg er litt lat så jeg gidder ikke og lage en tråd, så jeg lurer på om det er noen som vet noen skikkelige bra instrumentale sanger som groover skikkelig? Vi spilte "The Chicken" i går, og det var knall bra! Trenger flere som er litt som den...! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Patrick Hernandez - Born to Be Alive Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Også vil jeg selv nevne Joe Satriani - Satch Boogie.. raw! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Slayer - Born to be Wild Lenke til kommentar
Nodland Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg er litt lat så jeg gidder ikke og lage en tråd, så jeg lurer på om det er noen som vet noen skikkelige bra instrumentale sanger som groover skikkelig? Vi spilte "The Chicken" i går, og det var knall bra! Trenger flere som er litt som den...! The Dirt Surfers har en del bra http://hitsession.com/ds Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kjør på med AC/DC! Yes! Whole Lotta Rosie og Walk All Over You Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Bare Egli Band - Tagging Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) hva med "L-A" ? (: Endret 4. september 2005 av Lar5 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Front Line Assembly - Surface Patterns (Chemical Cauldron Mix) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Big Bang - Wild Bird <- seff liveversjonen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå