eldo Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Mitt MSI K8N neo holder ca 50 grader og det har den konsekvens at maskinen booter fordi cpu blir for varm når den "stresser". Noen som har vært borti dette problemet? Jeg har en XP-120 kjøler så skulle ikke være noe problem. Karsten Lenke til kommentar
Zink Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 50° C er mye på kortet, hva er den på CPU? (system-tempen bør ligge noe under cpu-temp.). Det er nok på tide å klokke ned litt hvis du skal unngå skade. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvordan er resten av gjennomluftingen i kabinettet? Minst 1 vifte foran og 1 vifte bak for optimal luft. Lenke til kommentar
eldo Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 min feil sorry. CPU temp er 50 grader. Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Heiv ut min Xp-120, å satte inn igjen boxedkjølern jeg, fikk like god temp med den viste det seg.... 50 grader idle er jo ikke akkurat noe faretruende høyt, min lå på det med boxedkjølern før jeg heiv den ut satte den inn osv osv og brukte riktig mengde goop, hadde faktisk 57 grader idle, men ikke mer enn 65-67 grader under load ingen ustabiliterer der. Tror faktisk i hvertfall ikke min XP-120 er helt plan under, men har ikke sjekket denne påstanden enda Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Heiv ut min Xp-120, å satte inn igjen boxedkjølern jeg,fikk like god temp med den viste det seg.... 50 grader idle er jo ikke akkurat noe faretruende høyt, min lå på det med boxedkjølern før jeg heiv den ut satte den inn osv osv og brukte riktig mengde goop, hadde faktisk 57 grader idle, men ikke mer enn 65-67 grader under load ingen ustabiliterer der. Tror faktisk i hvertfall ikke min XP-120 er helt plan under, men har ikke sjekket denne påstanden enda det syns jeg var mye med boxed kjøleren. bruker boxed kjøleren på min 3200+ cpu, og ligger på 32 idle. og 45 grader etters en times spilling. tror det er sånn någenlunde normalt. Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Blaz3r: bruker ikke cool 'n' quiet da.... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 min feil sorry. CPU temp er 50 grader. Helt normalt med det hovedkortet.. Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Mitt MSI K8N neo holder ca 50 grader og det har den konsekvens at maskinen booter fordi cpu blir for varm når den "stresser". Noen som har vært borti dette problemet? Jeg har en XP-120 kjøler så skulle ikke være noe problem. Karsten jeg har samme hk som deg og mitt viser 26 grader.. har du husket å oppgradere til den nyeste bios... msi har ikke fått til detta med temp,, ta bruker du bare live oppdate som følger med hk ditt.. så skal det virke. jeg har oppgradert min bios 3 ganger siden jeg kjøpte hk.. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Blaz3r: bruker ikke cool 'n' quiet da.... jo seff bruker jeg cool and quiet. men det har jo ikke noe å si på load tempen uannsett. og der har jeg aldri vært over 45 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå