missiongul Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg klarer ikke å installere noen ting på pcen jeg får bare en melding om at den ikke finner %allusersprofile%\start menu\programs\startup eller noe sånt Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ser ut som den leter etter en brukermeny/oppstartsfil på en nettverksmaskin - og at den ikke finner denne fordi nettverket er koblet fra eller noe. Skjønner ikke helt hva den skal med den for å installere et program, men... Lenke til kommentar
Trinitron Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) hmm dette er alvorlig.. det er sikkert noe feil med reg'en(skriv "regedit" på ms-dos din.. men kan kansje hjelpe deg hvist du skriver hva som står på bildet..... Endret 3. september 2005 av Trinitron Lenke til kommentar
missiongul Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Hvilket bilde?? Lenke til kommentar
missiongul Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Mer hjelp? Installerer snart Windows på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå