Håvard Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hallo. Pappa sa at på rema, så selger de skjermer med 12ms opptaterings hastighet. Det jeg lurer på, er om dette er bra nokk til spilling. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Ingen som kan noe om opptateringshastigheter å slikt? Skulle gjærne vist om den skjermen hadde funket bra til spilling. EDIT: Fant en tilsvarende skjerm på netshop oslo.. se her: LINK Endret 3. september 2005 av Hrisebro Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Sikkert bra nokk. De raskeste skjermene er jo 5 ms bedre. I FPS spill er det om å gjøre å være raskest på avtrekkeren. Spørs hva du spiller. Er du en hardkår cs spiller, så er det om å gjøre å knipe forsinkelsen mest mulig ned. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 For det første: Ikkje sjå deg blind på oppdateringsfrekvens (ms). Ein skjerm med 14ms kan være betre enn ein med 4ms. Det finnes ein tråd om denne skjermen, ta eit søk etter rema så finner du den nok. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 med 12ms på spesifiksajonen er den med all sansynlighet mer enn god nok ved mindre du er ultrakresen, men som de andre sier her, responstiden måles ofte veldig forskjellig, så velg aldri skjerm 100% basert på specs. Kjøper du i butikken så hadde jeg hørt om det gikk ann å få en demonstrasjon før kjøp, spesielt siden du ikke har angrerett når du kjøper over disk. -Stigma Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) EDIT: Jeg spiller en del FPS spill (HALO) men jeg tror at hvis jeg skal kjøpe lcd, så blir det den skjermen, pga pris.. ok Endret 4. september 2005 av Hrisebro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå