Anniken Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hei. Jeg har fullstendig grønn på dette, men skal prøve å gi den infoen jeg kan. Bruker Windows XP, på bærbar PC. Det hele startet med at PC'n låste seg fullstendig, tilsynelatende tilfeldig (etter alt fra 3 til 30 minutter, av og til 5 timer). Jeg slo den da av og på igjen, og har søkt gjennom systemet etter spyware og virus. Ingen resultat. Kan dette være vifta? Hvor mye vil det evnt. koste å reparere den? Uansett, den låste seg til slutt helt, og jeg fikk opp beskjed: "Filen \windows\system32\config\system mangler. "Du kan reparere filen ved å starte Installere Windows fra den originale CD-ROMen. Velg 'r' i åpningsskjermbildet for å reparere". Når jeg setter i CD'n får jeg opp følgende feilmelding: "INF-fil txtsetup.sif er skadet/mangler, status 4096. Innstalasjonen kan ikke fortsette. Trykk en tast for å avslutte."' What to do? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Velkommen til forumet! Prøv med en annen windows-cd. Lenke til kommentar
Anniken Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Du tror det er noe feil med akkurat den CD'n? Jeg har ingen annen CD... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Du tror det er noe feil med akkurat den CD'n? Jeg har ingen annen CD... Prøv en annen cd eller den samme cden i en annen pc. Om cden er problemt så får du låne eller skaffe en cd. Du har jo vel en gyldig serial, så du kan vel bruke en annen cd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå