Mammuten Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ja, som topic sier. Finnes det ett slikt program? Jeg har en Nokia 3230 telefon, og vil gjerne lage egne themes, ettersom det finnes så mange kjedelige themes til min tlf. Noen som vet om noe? Mvh: Mammuten Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Series 60 Theme Studio kan brukes. Du finner det på Nokia Forum. Jeg har prøvd det, men fikk det ikke til å fungere helt. Kanskje noen andre her har klart det eller bruker dette.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Takker for svar, jeg skal sjekke det ut med én gang. Mvh: Mammuten EDIT: Måtte være registrert, og når jeg prøvde og registrere meg så fikk jeg bare "[an error occurred while processing this directive]" Har du programmet? kan du sende det til meg på MSN, evt. tipse meg om andre sider som har det programmet? Takker for svar Endret 4. september 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har slettet programmet nå, men du kan jo prøve fildelingsprogrammer vis du burker dette. Evt logge deg inn på club nokia og høre med de. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå