missiongul Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) På siden www.gv90.no skal jeg ha nyheter til høyre for menyen. Hva skal jeg skrive i koden for å plassere nyhetene der?? Endret 3. september 2005 av missiongul Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg driter i at jeg bruker <table> for design! Jeg vurderte faktisk å prøve å hjelpe deg, men så gadd jeg plutselig ikke... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Spy ut en table i html'en din. <table class="nyheter"> <tr> <td> <p>Dine nyheter her</p> </td> </tr> </table> CSS: .nyheter table { position: absolute; //slik at den flyter til siden for menyen din... margin-left: x antall px; margin-top: x antall px; } (trooor iallfall du "linker" til class nyheter tabellen din ved å skrive .nyheter table i CSS fila, men husker ikke helt i farten.. ok dette sugde, elendig forklart, men tror da det kan funke edit: btw: vet at du sier at du driter i det med tabeller, men det gjør ikke jeg! tabeller suger til design, live with it man. Bruk noen timer på å lære deg DIV's. Du vil ikke angre.. Endret 3. september 2005 av Stian89 Lenke til kommentar
missiongul Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Funka ikke fikk det bare over det bilde til høyre Endret 3. september 2005 av missiongul Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Funka ikke fikk det bare over det bilde til høyre position absolute gjør at tabellen ligger og "svever" over alt annet, på denne måten kan du ved hjelp av margin-left/left og right, "styre" tabellen din dit du vil ha den. Lenke til kommentar
missiongul Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Hva skal jeg fylle ut da?: margin-left: her px; margin-top: og her px; Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 margin-left: 12312312123123px; med tall liksom Lenke til kommentar
missiongul Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Du, så dum er jeg ikke. Hvilke tall? Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Så mange piksler du vil ha i left (venstre) og top (over) margin (luft utenfor området)... Endret 3. september 2005 av AfroDude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå