capy Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ante ikke at Singstar Svenske Hits var kommet ut jeg, men i Platon på Bystasjonen/storsenteret var det altså kommet i hyllene. Har dette foregått i all stillhet eller? Kan ikke huske å ha lest noe om Svenske Hits her på Gamer.no i alle fall. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ante ikke at Singstar Svenske Hits var kommet ut jeg, men i Platon på Bystasjonen/storsenteret var det altså kommet i hyllene. Har dette foregått i all stillhet eller? Kan ikke huske å ha lest noe om Svenske Hits her på Gamer.no i alle fall. hva blir det neste? Singstar: Finske Hits, Singstar: Danske Hits, Singstar: Albanske Hits, nei vent nå litt... Lenke til kommentar
capy Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Danske hits hadde jo vært litt kult. stappet munnen full av poteter og så er det bare å synge i vei! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Sverige og Danmark har vel fått sin egen Singstar de også, sånn som Norge. Hvorfor de selges i Norge kan man jo lure på, men folk ser den jo og tenker "Oj, en Singstar jeg mangler i min Singstar-samling" Lenke til kommentar
capy Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 ja, og slik tenker jeg:) men om vi "må-ha-alt-folk" hadde fått beskjed om at slik exklusiv kost hadde annkommet det lille landet vi bor i, så hadde de kanskje solgt litt flere. nå var det vel egentlig damen som hengte seg mest opp i denne exklusiviteten, men det jeg lurte på, har norsk og svensk felles sanger? som for eksempel de 10 sangene som ikke var norkse på norske hits? Lenke til kommentar
capy Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 fant sanglisten. her er den: Afro-dite – Never let it go Anna Book – ABC Arvingarna – Eloise Attack – Oooa hela natten Barbados – Kom hem Beyoncé – Crazy in Love Blink-182 – What’s my name again? Carola – Fångad av en stormvind Christian Waltz – Never be afraid again The Clash – Should I stay or should I go Daniel Lindström – Coming true Darin – Money for nothing Friends – Listen to your heartbeat Good Charlotte – I just wanna live The Hives – Main offender Jimmy Jansson – Vi kan gunga Kylie Minogue – In your eyes Lena Philipsson – Det gör ont Lisa Nilsson – Himlen runt hörnet Magnus Uggla – Värsta grymma tjejen Manfred Mann – Do wah diddy diddy Mauro Scocco – Sarah Outkast – Roses Patrik Isaksson – Hos dig är jag underbar Robbie & Kylie – Kids Robbie Williams – Let me entertain you Robyn – Show me love Steppenwolf – Born to be wild Tom Jones – It’s not unusual Uno Svenningsson – Under ytan altså, mye vi har hørt andre steder i singstar imperiet. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 fant sanglisten. her er den: Afro-dite – Never let it go Anna Book – ABC Arvingarna – Eloise Attack – Oooa hela natten Barbados – Kom hem Beyoncé – Crazy in Love Blink-182 – What’s my name again? Carola – Fångad av en stormvind Christian Waltz – Never be afraid again The Clash – Should I stay or should I go Daniel Lindström – Coming true Darin – Money for nothing Friends – Listen to your heartbeat Good Charlotte – I just wanna live The Hives – Main offender Jimmy Jansson – Vi kan gunga Kylie Minogue – In your eyes Lena Philipsson – Det gör ont Lisa Nilsson – Himlen runt hörnet Magnus Uggla – Värsta grymma tjejen Manfred Mann – Do wah diddy diddy Mauro Scocco – Sarah Outkast – Roses Patrik Isaksson – Hos dig är jag underbar Robbie & Kylie – Kids Robbie Williams – Let me entertain you Robyn – Show me love Steppenwolf – Born to be wild Tom Jones – It’s not unusual Uno Svenningsson – Under ytan altså, mye vi har hørt andre steder i singstar imperiet. Så Singstar: Svenske Hits har ingen danseband-låter eller ABBA-låter... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Lol.... Like tullete liste som på norske hits jo... Beyoncé - Gal i Kjærleik? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 På den skiva var det kun en kul svensk sang; Steppenwolf – Born to be wild Neida. Det var selvfølgelig ooooooa hele natten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå