Gå til innhold

ATI 9700 på datorbutikken.no

Engelen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GF4 Ti4600 kosta nærmere 4,5k når det kom ut, og her ser vi folk som klager over at skjermkort går ned 1000kr når de er helt nye. Her snakker vi helt ny teknologi, noe som ikke GF4 hadde engang. r300 er jo det første full-komplitable dx9 skjermkortet.

Lenke til kommentar

Ja slikt sett er det jo ikke altfor gale, men

jeg kjøper det iallefall ikke...hm skal kjøpe

pc`en senest om 3 uker...håper det har kommet

ut da slik at det kanskje blir litt nedgang

i prisene .

Foreløpig ligger det an til GF4 4200 128mb, det kan

jeg jo ha en stund allikevel tenker jeg.

Lenke til kommentar
Quote:

Den 2002-08-12 00:50, Engelen skrev:

Ja slikt sett er det jo ikke altfor gale, men

jeg kjøper det iallefall ikke...hm skal kjøpe

pc`en senest om 3 uker...håper det har kommet

ut da slik at det kanskje blir litt nedgang

i prisene .

Foreløpig ligger det an til GF4 4200 128mb, det kan

jeg jo ha en stund allikevel tenker jeg.

JA GF4TI kan du ha en stund...
Lenke til kommentar

Naaah.. er ikke helt sikker på det du.. Det er snakk om spill som Domm 3, og for å ikke snakke om Quake IV.

Halo kommer også, og Ut2k3.. Hvis du vil ha speed med max på grafikk så må du nok har noe bedre. Jeg vurderer å kjøpe NV30 om det slår ann i Doom 3 motoren. Trenger speed til QIV..

Lenke til kommentar

Jeg har veldig liten tro for at man MÅ ha et Radeon/NV30-kort for å spille Doom3 osv. Det er tross alt utviklet på eksisterende teknologi, og vil dermed virke utmerket på et GF4-kort, IMO.

Men en slik "diskusjon" vil jo kun bli basert på spekulasjoner så jeg legger den gjerne død hvis ingen har noe imot det.

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-08-12 19:58 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-12 19:57, Bitex skrev:

Jeg har veldig liten tro for at man MÅ ha et Radeon/NV30-kort for å spille Doom3 osv.

Det er ikke snakk om "kunne" spille disse spillene, men å kjøre spillene på max grafikk! Og da kan man like gjerne kjøpe et fremtidsrettet megakjapt kort...

DX9 støtte kommer til å bli avgjørende... har ikke NV30 det så forblir ATI kongen av 3D-haugen med R300.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...