Gå til innhold

Ang. intrgr. lydkort på Abit AN8 s939

Anbefalte innlegg

Er det intergrerte lydkortet på Abit An8 s939 noe bra? trenger å vite dette hvis jeg skal kjøpe kortet!

Kortet/maskinen skal brukes til spilleng, men kun med 2.1 lyd.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Tror dette er riktig forum for dette spm.! :w00t:

Endret av Be__bad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er vel som de fleste andre, greit nok. Men hvis lyd er viktig for deg, så får du en del bedre lyd ved kun å velge Creative sitt Audigy 2 Value kort som koster kun rundt 3-400,-

Jeg syntes i hvertfall det er verdt pengene.

EDIT: Det er ikke lov med animerte avaterer. Fjern det før du får advarsel. Jeg burte ha rapportert kun fordi det er ett Matrix bilde, men er ikke ett så stort rasshøl.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

Det er en Realtek ALC850 chip som står i kortet, med andre ord den samme 7.1 lydchippen som de fleste high-end hovedkort bruker.

Lyden er absolutt bra ja. Ved mindre du er audiofil, eller har spesielt strenge krav til lyd kvalitet og funksjonalitet så duger det veldig bra. Personlig må jeg konsentrere under ganske ideelle bakgrunns-støy forhold for i det hele tatt å høre forskjell på de integrerte lydkortene og de dyrere kortene (f.eks. Audigy2). Snakker da ikke om skikkelig professjonelle kort seff.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...