chasba Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hei! Både Mozilla Firefox og Internet Explorer har i det siste hatt store problemer med å laste sider. Ved lasting av forskjellige nettsider, så opplever jeg at det oppstår en haug med døde bildelenker og manglende css. I Firefox må jeg til tider trykke på lenker opptil 7-8 ganger før jeg faktisk kommer videre. Det samme problemer er der når jeg prøver å bruke F5 for å få bildene til å fungere. Dette hjelper nå og da. Som en test, så har jeg slått på funksjonen som åpner en side når jeg starter Firefox/IE. Noen ganger laster ikke nettleserene siden i det hele tatt, noen ganger perfekt. Har prøvd å reinstallere Firefox, men det har vært bortkastet tid sånn sett. Tips? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Driverproblemer? Spyware? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg sliter med akkurat samme problemet. har spyware doctor, og avast antivirus. Det rare er at jeg får nedlastingshastighet på 200KB/s i både BitLord og Lime Wire. Lukker jeg disse så er fortsatt internet browseren treg. hva kan da være problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå