.com Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 skulle rippe to cder i dag, men når jeg begynner rippingen i wmp, så går cpu usage rett opp på 100%, jeg ventet i 5 min. for å se om den skulle gå ned, men den var fremdeles på 100% og kun 5% av første sangen var rippet. har rippet haugevis av cder før uten problemer, hva er galt? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Høres ut som det er WMP det er noe galt med, har du prøvd å reinstallere den? Lenke til kommentar
.com Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) nei, skal gjøre det nå. forresten hvordan avinstallerer jeg wmp, fant ingen avinstallasjonsfil. Endret 3. september 2005 av .com Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Prøv eit anna program enn WMP. For å avinstallere WMP må du sikkert gå via Legg Til Fjern Programmer og Legg til Fjern Windows Komponenter. Lenke til kommentar
.com Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 hmm... det var rart prøvde igjen nå og det funket, aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå