tissemaur Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 hallo! For ca. en uke siden skrudde jeg på pcn. Når den kommer til der windows xp loader ( der hvor det går sånn blå streker frem og tilbake) så koblet skjermen ut! Har prøvd å bytte skjerm også men skjedde det samme! noen peil på hva som skjer? og hva jeg kan gjøre? tanks Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Velkommen til forumet! Legg inn windows på nytt. Om det ikke hjelper, så prøv en annen harddisk. Lenke til kommentar
pruntox Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg hadde et slikt problem og det viste seg og være at skjermkort vifta hadde stoppet. Jeg fiksa vifta og da funka skjermen igjen Lenke til kommentar
Decline Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det er godt mulig det er noe med skjermkortet ja. Du vet, for at noe skal vises på skjermen, må signalet gå igjennom skjermkortet først. Om skjermkortet da har noen problemer når windows starter opp - ja da er det logisk at problemet gjenspeiles ved problemer med skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå