mariusk Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kan med ein gong sei at eg ikkje har super peiling på data. Har en pc fra Dell ståande. Den har eit ATI Radeon 9800 Pro Agp kort ståande i seg.. Men.. Og her kjem det rare. Windows hevdar at dette er eit PCI kort og at det står i ein PCI port. Det hevdar og 3D Mark 2005. Eg skulle tru at med eit AGP kort så kunne ein endre på diverse AGP instillingar via Catalyst Control Senteret... men nei. Det og hevdar at dette er eit PCI kort... Men det står jo i AGP porten... Den grønne. Ja.. Dei er grønne på Dell. Er PC'en min hjerneskada?? For eg vurderar no å gå til innkjøp av eit nytt Grafikk kort. Og sidan hovedkortet mitt ikkje støttar PCIe, må det bli AGP. Eg har ganske stramt budsjett... Og eg har ikkje lyst til å brenne av 2000 kroner dersom eg ikkje vil kunne benytte meg av fordelane AGP gir over PCI. Nokon so har noken formeiningar?? Anyone?? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 mulig du må legge inn drivere til agp porten. sjekk på dell sine sider... Lenke til kommentar
mariusk Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Huff.. Dell sine sider er så rotete... Men takk for tipset.. Skal sjekke om eg finn noko. EDIT: Ikkje noken drivera der nei.. Heller ikkje på Intel si side.. Har posta på forumet til Dell no. Så får satse på at det ordnar seg. Endret 3. september 2005 av mariusk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå