Håkon D Sandt Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Heisann. Etter en omfattende oppgradering av pc-parken her hjemme, er jeg nødt til å skaffe meg en skjerm. Har sett mest på CRT-skjermer. Og så dukket det opp noen spørsmål ang. disse. Er det slik at skjermflaten på CRT-skjermer er flat, slik bilde-rørs-tver er? Har en gammel CRT fra CTX nå, og den har buet bilde-rør, noe jeg ikke er vil ha på en evt ny skjerm. Og hvilke modeller vil dere anbefale i 19" tommers klassen? På forhånd takk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det finnes begge deler, skjermer som er flate og skjermer som er buet. Kor mykje cash har du til rådighet, bruksområde, er LCD i det heile tatt aktuelt? Lenke til kommentar
Håkon D Sandt Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Jeg skal bruke den til DVD, spill BF1942-2, og skolebruk. Tenkte vel å bruke maks 2000,-, men om det dukker opp et knalltilbud på 2500,- på en super skjerm, så tar jeg noen runder med kontoen. LCD er kun aktuelt dersom prisen er ssom nevnt over, og at den takler spill og film. Mvh Håkon Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Tja, det går jo an å se på LaCie, Sony eller Eizo skjermer. Det er kremskjermer. Om du er heldig får du deg en brukt for en billig penge. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Vil tippe at denne skjermen tilfredstiller dine krav: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=807 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå