xanonymx Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg har en avi film som er delt opp i to filer på ca 700mb. Og jeg lurer på hvordan jeg kan få de to filene til å bli en fil på 700mb. Tar imot alle svar, det viktigste er å få de to filene til å bli en fil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Er dei 700MB kvar eller 700MB til saman? Søk etter "avi joiner" på Google, finnes drøssevis av programmer. Hadde eit sjølv som fungerte supert, men det forsvant i ein harddiskkræsj. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 de er 700mb hver Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Om du skal få to filer på 700MB kvar til å bli 700MB må jo kvaliteten reduserast, eller halverast. Om det er mulig kan eg ikkje svare på, men vil ikkje anbefale det, kan du ikkje brenne 2 CDer? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Komprimering og slik klare jeg å fikse, trenger bare et program for å sette filene sammen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Så du får dei ned til 350MB sjølv og trenger eit program til å smelte dei? Prøv google. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 dvdSanta fikser det. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Har nå lasta ned avi/mpeg/rm/wmv joiner, så jeg får prøve det. Hvor lang til bruker DVDsanta på å sette sammen to avi filer på 700mb hver? Takk for alle raske svar Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 avi/mpeg/rm/wmv joiner funket bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå