kaisi88 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) hei! har no kjøpt meg et geforce6600gt med 256mb. Det er vel et bra kjøp? Men jeg har et problem med den nye nvidia drivern som er lagt ut, funker dårlig. når jeg prøver å se film, så henger pcen seg opp. Lurer på om flere har hatt det samme problemet? EDIT: Her er skjermkortet jeg har Endret 3. september 2005 av kaisi88 Lenke til kommentar
UAM Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Avinstaler og bytt driver, sjekk temperatur. Hva med strømforsyningen, størrelse? Jeg hadde litt problemer med nedklokking og frysing helt i begynnelsen, fikk feilmelding om mangel på strøm. Har ikke hatt det siden strømforsynungen ble skiftet. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 UAM: Hva slags strømforsyning har du å? Sitter på en Shuttle, men skal oppgradere til en 240W, har sett endel shuttle folk ikke har noe problemer å drive 6800Gt kort med en shuttle. Frankie Lenke til kommentar
UAM Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kjøpte en elendig 400Watter fra NorthQ. Skal oppgradere enda en gang etterhvert, men det ser ut til å fungere for øyeblikket og forsyningen er nærmest lydløs. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 UAM: Hva slags strømforsyning har du å? Sitter på en Shuttle, men skal oppgradere til en 240W, har sett endel shuttle folk ikke har noe problemer å drive 6800Gt kort med en shuttle. Frankie Er ikke noe prob, mangen driver et 6800Ultra med Shuttle og Lenke til kommentar
UAM Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 UAM: Hva slags strømforsyning har du å? Sitter på en Shuttle, men skal oppgradere til en 240W, har sett endel shuttle folk ikke har noe problemer å drive 6800Gt kort med en shuttle. Frankie Er ikke noe prob, mangen driver et 6800Ultra med Shuttle og Ja, jeg kan ikke utelukke at stabiliseringen har mer med driveropprydding å gjøre en oppgradering av strømforsyning, da specs på nåverende forsyning er dårligere en den gamle. Hadde det ikke vært for viftestøyen hadde jeg montert den gamle tilbake Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 UAM: Hva slags strømforsyning har du å? Sitter på en Shuttle, men skal oppgradere til en 240W, har sett endel shuttle folk ikke har noe problemer å drive 6800Gt kort med en shuttle. Frankie Er ikke noe prob, mangen driver et 6800Ultra med Shuttle og Ja, jeg kan ikke utelukke at stabiliseringen har mer med driveropprydding å gjøre en oppgradering av strømforsyning, da specs på nåverende forsyning er dårligere en den gamle. Hadde det ikke vært for viftestøyen hadde jeg montert den gamle tilbake tja, hvis du vil fikse på den gamle så kan du eventuelt skifte vifta som er inni PSUen, eller du kan gjøre som meg, kjøpe en NoiseKiller, norsk produsert liten sak som du setter mellom strømen til vifta og vifta selv, måler tempen hele tiden og styrer viftehastigheten etter så. Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå