Bruker-33331 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Muskat skal visstnok gi en helvetes hodepine Nei men det fucker balansen din totalt... Føles ut som en heavy hasj-rus som varer i et døgn. Med mindre du blir dårlig. Da er du kvalm, svimmel og desorientert i et døgn. DET er ikke gøy... Kuult.. Lure en gutt på skolen som vil teste røyk osv Endret 4. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 kan aldri tenkte meg at du får i deg nok av virkestoffene til å merke noe hvis du røyker muskat. Jeg måtte spise 10 nøtter for å få funk. og det smaker PYTON Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Er det farlig å røyke/spise muskat? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ja, man kan dø av overdoser på muskat og... Det skjer hvert år. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Muskat skal visstnok gi en helvetes hodepine Nei men det fucker balansen din totalt... Føles ut som en heavy hasj-rus som varer i et døgn. Med mindre du blir dårlig. Da er du kvalm, svimmel og desorientert i et døgn. DET er ikke gøy... :!: værste jeg har hørt. Jeg har hørt om folk som har spist 20-30 muskatnøtter og de blei mer dårlig enn de blei rusa... at det blir som en heavy hasj rus er bullshit...varer ett døgn? nei det tror jeg ikke no på Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 :!: værste jeg har hørt. Jeg har hørt om folk som har spist 20-30 muskatnøtter og de blei mer dårlig enn de blei rusa... at det blir som en heavy hasj rus er bullshit...varer ett døgn? nei det tror jeg ikke no på Varte et døgn ca for meg i alle fall. Kan ikke svare for andre. Du "har hørt om" folk som har spist 20-30, jeg snakker derimot ut i fra egne erfaringer... Og spiste de 30 nøtter er det heller ikke noe rart at de blei dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå