RegRot Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 jeg har hørt at man kan røyke tråene i banan-skallet... er dette sant? og hva vil såfall skje? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det er faktisk veldig farlig da farlige gasser utvikles: [CH3CH20-P(O)(CH3)-SCH2CH2N(C3H7)2] også kjent som LD50. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det er rett og slett en gass som påvirker sentranervesystemet. Synapsene blir avbrutt og signalene fra hjernen blir feiloppfattet av nervene rundt i kroppen. Resultat: Krampe, brekninger, tap av bevissthet eller i verste fall, død! Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Skal inrømme at jeg ikke skjønte så mye av de formlene men de så skumle ut... :!: Edit: for treig... Edit: og kanskje de burde sette 18-års aldersgrense på banan? Endret 3. september 2005 av RegRot Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Tihi. Betviler dette sterkt igrunn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Dette er absolutt ingenting å spøke med. Om trådstarter har tenkt å prøve å røyke banantråder så anbefaler jeg at han stikker innom sitt nærmeste apotek og spør etter autoinjektor med adrenalin. Sett den et sted på kroppen hvor det er mye kjøtt, innsiden av låret eller rompa er gode steder. Men, som sagt, jeg fraråder bananrøyking på det sterkeste! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Bananrøyking er en velkjent myte, som dessverre for deg ikke har noe for seg. Det er bare tull. De som har fått "effekt", har visstnok fjernet tråder fra flere kilo bananer. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) LarsP: Dokumentere? Endret 3. september 2005 av Knut Erik Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Fra spøk til alvor: Selvsagt fungerer det ikke! Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Jeg har da ikke sagt at jeg hadde tenkt til å røyke bananer! LOL! men har noen venninner av meg som har prata om det, så ville bare vite hva som ville skje om man gjorde det... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 funker ikke no særlig det ass..husker vi gjorde det back in the days,samma med muskat eller hva det var.... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Muskat skal visstnok gi en helvetes hodepine Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Muskat skal visstnok gi en helvetes hodepine var no sånt som skjedde ja Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 vil dette skade kondisjon o.l på samme måte som vanlig røyking? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 vil dette skade kondisjon o.l på samme måte som vanlig røyking? Skal du sitte og røyke banaskall hver dag etter skolen? Også morgen-banan? 1 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ja men vil det ha noe påvirkning på deg bortsett fra rusen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Muskat skal visstnok gi en helvetes hodepine Nei men det fucker balansen din totalt... Føles ut som en heavy hasj-rus som varer i et døgn. Med mindre du blir dårlig. Da er du kvalm, svimmel og desorientert i et døgn. DET er ikke gøy... Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) så på noen så virker det å på andre ikke?? På hvilken måte er det skadelig da? Edit: hva er muskat? Endret 3. september 2005 av RegRot Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 en nøtt som brukes som krydder. Finnes i krydderhyllen. koster 5-6 kr for et par stykker eller fem (?) gram finmalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå