ohn Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvorfor er prisene til Mamoz i prisguiden stykkpris ved kjøp av minimum 10 stk. av produktet? Jeg synes den oppgitte prisen i prisguiden med en slik praksis blir misvisende. (Jeg har kun sjekket et par produkter, bl.a. HP LaserJet 1320, men antar dette gjelder for alle produktene Mamoz er registrert med.) Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kan ikke se at det stemmer? Har du en link til varene som i såfall kommer opp? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kan ikke se at det stemmer?Har du en link til varene som i såfall kommer opp? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22456 Står oppført i prisguiden med Kr. 3523,- (2818 + moms som er prisen for 10+) Koster egentlig kr. 3750,- ved kjøp av en stk. Lenke til kommentar
capy Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jupp, dette bør bli fikset på. Dette er missvisende. Lenke til kommentar
amund Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg skal sjekke opp dette med Mamoz. De tas ut av prisguiden i morgen tidlig, og legges inn igjen straks feilen er rettet. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå