Heineoen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hei! Driver å brøver å fikse opp en gammel pc.. Har desv. ikke flere høytalere som jeg kan bruke på denne pc'n.. Mens jeg drev å lette nedi kjelleren så så fant jeg en gammel bil høyttaler. 6.5".. Og så tenkte jeg at det hadde vert kult å montere en slik inni kabinettet! Men går dette an? Pluggen må jo modifiseres i tilfelle... Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Det går bra, så lenge du har den langt borte fra harddisken(e) Harddisker liker ikke å vere i nærheten av store magneter Edit: Leif Inge Endret 3. september 2005 av Pain193 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kor har du tenkt å plassere den? Harddiskene vil nok ikkje ta stort skade av den, men seriøst, kva er poenget? Du får ikkje god lyd, kabinettet blir tyngre og eg ville ikkje hatt ein stor magnet i PCen min. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Uff da.., får vell heller modde noen vanlige høytalere inni der da.. Det blir ikke så kult men. Noen anbefalinger til ca 100kr? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Uff da.., får vell heller modde noen vanlige høytalere inni der da..Det blir ikke så kult men. Noen anbefalinger til ca 100kr? 100kr? Huff, ikke mye du får til den prisen. Se på Clasern eller Biltema, og kjøpt deg en soft-is for resten av pengene Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Det er min fjerde pc... skjønner du, med lavest prioritering.. Men hvem vill dere anbefale til ca. 130kr? https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=11 Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det er min fjerde pc... skjønner du, med lavest prioritering..Men hvem vill dere anbefale til ca. 130kr? https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=11 "Hvem" høyttaler? "Bil høyttaler"? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Nei, går heller for å installere noen pc høytalere jeg da.. Siden mitt forslag ikke ble så godt motatt.. Endret 4. september 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du må endelig prøve, men eg ser ikkje heilt nytten eller at det blir så lett. 6.5" er ganske stort, hadde du hatt ein litt mindre ville det blitt lettare. Ein annan ting er om lydkortet klarer å dra høgttalaren utan forsterkar. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kan du ikke bare finnen noen gamle pc-speakere da? Er vel ikke så viktig at det er god lyd? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Jo gjerne men hvor finner jeg det da? Har ikke flere i kjelleren... Det hadde også vert en fordel om de ikke trengte ekstern strøm Har et par av dette, men den ene høtaleren kommer det ikke lyd fra. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 har du ikke en elbutikk i nærheten? elkjøp expert elns. Gå bak der og se om du finner en conteiner med gamle pc-er osv. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Er ikke noe sånt her i nærheten desv.. Desuten får jeg ikke lov til å hente meg noe på søppeldynga av mamman min.. Men finnes det pc-høytalere som ikke trenger 230v som dere vet om? Oppdatert: https://prisguiden.no/fritekst_sok....ce&search=S%F8k Disse her USB kobling! Altså trenger de ikke ekster strøm.. Men hvilket lydkort bruker de da? Endret 4. september 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tilkobling Lydtilkobling: Standard Mini-Jack Strømtilkobling: Via USB porten Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Skjønner! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå