BigJackW Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hei Jeg trenger å vite hvordan jeg fjerner "Slå av knappen" når vi er logget av. Trenger også hvite hvordan jeg får det til bake. For saken er det att, jeg fikk fjerna den på min maskin, men så vil en annen en vite hvordan jeg fjerna den. Men jeg husker ikke hvordan jeg fikke dein bort . Håper noen hjelper meg. Lenke til kommentar
shawshank Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) XP (er vel det samme med 2k...): (sorry for kun engelsk meny. men renger med at du skjønner ) ( fra kontrollpanelet ) administrative tools -> local security policy local policies - > security options - > Shutdown: Allow system to be shut down without having to log on. -- enable / disable håper det var dette du mente. anders edit: forresten. husk: når du leker deg er det anbefalt og bare endre en ting om gangen. da vet du alltid hva du har gjort Endret 8. september 2005 av shawshank Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Jo takk, det var det jeg mente Jeg bruker bare å endre en tilnga av gagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå