Alandris Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hei, :cry: :cry: For ca en dag siden nå, begynte datan å klikke... skjermen blei full av rare farger og noen ganger helt matrix aktig(ikke med tall men med farger)og etter litt restartet den, uten blåskjerm. Dette skjedde med ugjevne mellomro- ca 1-20 min. Etter at dette hadde fåregodt en stund, oppdaterte jeg alle driverene, windows, og fjernet alt unødvendig hardware( hdds, vifter osv.) Dette hjalp ikke i det hele tatt... Ca 40 restarts seinere, så jeg en blåskjerm bak alt klusset. 0X0000007F unexpected_kernal_mode_trap var alt jeg tror jeg klarte å lese... Google fortalte meg så høffelig at dette muligens var en hardware(mest sansynelig ramen) eller driver feil. Jeg har testet 6 skjermer, 2 med dvi og 4 med vga så det er ikke feilen... Jeg har testet å bare bruke 1 av mine 2 ram brikker, og så den andre. Blåskjerm feilen har bare dukket opp en gang, pc'n startet opp etter dette... men ikke fult så lenge etterpå sluttet det å komme skjerm bilde når jeg startet opp... All hjelp motas med takk....:-\ Gigabyte K8NSNXP-939 nForce3 250 ATX/S-ATA/Dual-GB-LAN/8ch-LYD/1394B/ OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Edition PC-3700 2x512MB (2-3-3-8) 466Mhz E.L. AMD Athlon 64 FX-55 2.6 GHz BOXED Socket 939 1MB cache Thermaltake Silent strømforsyning 560W 20/24pin Silent Purepower Serie Sort Arctic Cooling NV Silencer 5 for nVidia FX 6800 GT og Ultra Western Digital 200GB S-ATA 7200 RPM Caviar Special Edition 8MB cache Lian Li Miditower, Aluminium, Sort PCV1100B u/powersupply Western Digital Raptor 36GB S-ATA 8MB cache 10000 RPM POV GeFORCE 6800 GT 256MB Retail 256MB DDR 3 / 256-bit TV-out/DVI Kjører også vannkjøling på cpuen.... Håper noen kan hjelp... Lenke til kommentar
Alandris Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 ugh... nå har jeg fått start på de igjen... aner kansje at det er en defekt ram-slot på hket... for rammen min funker... btw - takk for hjelpa da -.-' Lenke til kommentar
TEE Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Microsoft har følgende mulige løsninger på problemet. Og du kan forøvrig ikke forvente at det skal sitte folk med fasitløsninger konstant på et forum. Du brukte Google, og da burde du funnet nøyaktig samme feilsøkingstips som jeg har linket til over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå