k-mouse Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Heisann Vi søker nye medlemmer til en gjenforent clan, The Last Vikings. Tidligere kalte vi oss Bare Egil Clan og fikk et lite rykte rundt omkring i Battlefield-miljøet. Vi er en nå rundt en 12 aktive medlemmer med et godt community der folk er hyggelige og koselige med hverandre Nå som Battlefield 2 endelig er i butikkhyllene, har vi bestemt oss for å satse for fullt på dette glimrende spillet Vi er allerede med i bl.a. komplett-cupen (med 25000,- i premie), samt EB2L (European Battlefield 2 League). Grunnen til at vi søker spillere her, er vel fordi vi trenger enda en del folk for å kunne spille 32-player brett. Dessuten kan det være deilig å bli litt avbelasta noen ganger. Defor ønsker vi deg på laget vårt Ta veldig gjerne en titt på hjemmesida vår her: The Last Vikings - Hjemmeside Vil du bli med i gjengen, kan du enten (jepp, drøssevis av alternativer): 1. Legge inn en søknad i forumet på hjemmesida vår, 2. Lage en reply på den tråden her, så tar jeg kontakt med deg, 3. Sende meg en PM her på forumet, 4. Legge meg til på MSN: [email protected] 5. Sende en e-mail til meg: [email protected] 6. Eller kontakte meg på en av de ovenstående punktene og spørre om jeg kan legge deg til som member på en annen måte;) Noe jeg har glemt da? Så, velg et nummer 1-6 og vips, så skal jeg sørge for at du er med Endret 5. oktober 2005 av mr1989 Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Plass til meg? 15år, medic og litt support. Har ikke spilt BF2 veldig lenge (Stats), men har erfaring fra andre spill. Har spilt mye IL2 før og flyr derfor en del, fikser også helikopter, tanks, apc++ Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Har lagt deg til på MSN DarkListener Og jeg tror nok dette var det siste medlemmet vi kan ta inn denne gangen, har nemlig fått enormt mange påmeldte i det siste, så vi stenger av den delen foreløpig. Kanskje vi plutselig trenger flere senere en gang Men det finnes nok av andre claner som trenger medlemmer, så bare let videre dere som vil spille i en clan (Vi kan muligens gjøre et unntak hvis du er eksepsjonell god da ) Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Noooooo! har lett etter klan dritlenge.. Men si ifra hvis noen skulle slutte, så kan jeg erstatte han/hun. Er 15, spiller spec ops og medic for det meste. hmm... er god pilot både heli og fly, spiller ikke som en idiot (stelle seg forran fly osv). Så hvis du noen gang trenger ett medlem så er jeg her! Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Mange claner som rekrutterer på www.battlefield.no . Ta en titt der du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå