Yankes Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg har styla input'ene mine. Men nå klikker jeg snart og kaster maskina ut av vinduet! Jeg får fa*n ikke style en input! <input type="file" name="userfile" style="border: #999 2px solid; background-color: #fff; color: #000;"> Den blir styla i IE, men ikke Firefox! Hva er grunnen til det? Alle de andre input'ene mine blir style untatt den det er type="file" på! ÅÅÅ så irriterende! Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Litt kjapp Google-ing ga meg dette svaret til en fyr som hadde samme problemet som deg: You cannot style the input[type=file]. It is hardcoded in the browser's stylesheet. Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 ok! tusen takk for hjelpa.. uff så jalla.. funker i IE! Men det ser jo så dumt ut da når alle andre er styla bortsett fra én! Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Sjekk ut http://www.quirksmode.org/dom/inputfile.html Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Sende link til sida det ligger på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå