Superbra Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Lurte på om noen hadde litt tilbakemeldinger på dette bildet. Synes selv bildet ble ok, men vet liksom ikke helt. Føler det mangler noe, eller at noe er feil. Ideér? Lenke til kommentar
Superbra Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Hmmm.... ingen? Nei nei, får prøve et nytt bilde litt senere da... Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Elsker den sporten! Fint og actionfyllt bilde, godt at de kommer inn i bildet, ergo godt croppa. Generelt er det relativt uskarpt. men mangler kanskje det lille ekstra Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg likte bildet, men jeg synes det blir litt trangt. Jeg ville sett litt mer forgrunn. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Synes det er et ganske godt bilde. Generelt litt uskarpt kanskje. Ville hatt litt mer luft til venstre og jeg ville klona bort det hvite benet eller hva det nå er oppe til venstre. F828 Lenke til kommentar
colman Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Litt uklart. Ellers et pent bilde :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå