mphones Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Har et elendig FX 5700 256 MB grafikkort hvor viftene og alt har begynt å bråke som et helvette! Nå er jeg lei av dette dritt kortet og vil kjøpe meg et nytt ett (fikk 350p i 3D mark, ahah ) Men jeg har ikke peil i det heletatt av hva som er bra. Vet bare at jeg må ha et AGP kort Så om noen vil komme med noen innslag blir jeg veldig fornøyd Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Da mener jeg at 6800GT for rundt 2000kr er et bra valg. Disse har falt ganske mye i pris etter at nVidia lanserte den nye 7800-serien, men er fortsatt bra. Noen av dem bråker så vidt jeg vet mye, men en nVsilencer5 til 200 kroner retter opp det PS. Jeg ville ikke ha kjøpt det aller billigste kortet fordi det bare har 128MB RAM. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Ok, så MSI kortet er det som er mest optimalt for min lommebok? Og hva er en nVsilencer5 ? Burde jeg skaffe meg mere RAM for å bruke 6800GT kortene? Maskinen min: Prosessor (CPU) AMD Athlon 64 3000+ Minne (RAM) 512MB DDR 400 Grafikk-kort GeForce FX5700 256MB (Dritt!) Strøm 350W Monitor Acer 17" LCD Lydkort Innebygd (Asus K8N-E Deluxe) Hodetelefoner Koss CS-100 Mus Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0 Musmatte fUnc 1030 Operativsystem Windows XP Internett NGT 2500/600 (Ganske ofte mye mer ;D) (ganske mye mer piss det stod der, men bare copy'a fra en profil jeg har) Lenke til kommentar
uburen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Ta deg en tur innom nettbutikkene og sjekk opp demovarene! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311848&cks=PRL Vanlig pris 2195,- Endret 3. september 2005 av uburen Lenke til kommentar
mphones Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Hmm, kanskje det =) Er litt skeptisk til å kjøpe demo ting. men men, er sikkert ikke noe galt med dem! Ble litt keen på den MSI kortet Lenke til kommentar
mphones Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Duger dette da?? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308128&cks=PRL Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Duger dette da?? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308128&cks=PRL Det duger, men ville heller ha valgt 6800GT som koster 300 ekstra. Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 nVsilencer5 er en erstatning for den originale kjølingen. Viften er stille, og den kjøler både GPU og minne. Luften blåses ut på baksiden av kabinettet Strømforsyning på 350W er nok i minste laget, og til nye spill bør du ha mer enn 512MB RAM. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Tror nesten jeg skal gå for MSI kortet, om ikke andre kommer opp med andre ideer. Men må jeg ha ny strømF? Er ikke keen på å bruke mer penger på pc Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Tror nesten jeg skal gå for MSI kortet, om ikke andre kommer opp med andre ideer. Men må jeg ha ny strømF? Er ikke keen på å bruke mer penger på pc MSI 6800GT er knallbra, og står i stil til din maskinvare ellers. Ny strømforsyning trenger du ikke, med mindre du har overklokket/skal overklokke. Skal du spille f.eks BF2, bør du kjøpe minst 1 stk 512-brikke til.. Men MSI 6800GT anbefales, kjøleren er ganske stille, så du slipper NVsilencer, med mindre du er helt allergisk mot støy Lenke til kommentar
mphones Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Tror nesten jeg skal gå for MSI kortet, om ikke andre kommer opp med andre ideer. Men må jeg ha ny strømF? Er ikke keen på å bruke mer penger på pc MSI 6800GT er knallbra, og står i stil til din maskinvare ellers. Ny strømforsyning trenger du ikke, med mindre du har overklokket/skal overklokke. Skal du spille f.eks BF2, bør du kjøpe minst 1 stk 512-brikke til.. Men MSI 6800GT anbefales, kjøleren er ganske stille, så du slipper NVsilencer, med mindre du er helt allergisk mot støy Høres bra ut Har ikke tenkt til å overklokke, har heller ikke gjort det nå. Vurderer å kjøpe en 512MB ram brikke til, men venter lengst mulig. Prisene faller jo hele tiden MSI it is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå