Frankium Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Har det meste av editorer, så bruker vel TextPad, eller VisualStudio om jeg finner en måte å gjøre det på. (har så vidt sett på VisualPerl av activestate, noen som vet om dette er bra? http://www.activestate.com/Products/Visual_Perl/) Men trenger jeg noe RE eller IDE eller noe? mvh Nybegynner Lenke til kommentar
Frankium Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Lite svar, så jeg har gjort det jeg burde ha gjort med en gang: lett selv. Dersom noen lurer, HER finnes en fin tutorial på hvordan man installerer Perl i Win. Skal teste ut dette med Perl i VisualStudio, det ville vært direkte vakkert om det var mulig, da jeg hittill har drevet med all C# og C++ utvikling der. edit: VisualPerl fungerer helt fint, virker det som, er absolutt å anbefale. C Endret 4. september 2005 av chrjoha Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ikke så mange som vanker her på Perl forumet lenger. Litt synd det. Men takk for linken! Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det er synd. Jeg tar meg i å glemme å sjekke innom her. Ikke vær redd for å komme med spørsmål. Send meg gjerne en PM hvis jeg glemmer å sjekke innom for å svare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå