Wattengård Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvor får man tak i kjøleribber med litt størrelse på? Type 40+cm * 10+cm. Skal brukes til et passivt kjølingsprosjekt jeg driver å tenker på. Hvilken type utstyr kan ha sånt fra før? (Hvis man skulle lete på dynga f.eks.) -C- Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Har sett mange gamle pc'er men kan ikke huske å ha sett noen med kjøleribber i den størrelsen jeg nevnte... 40*10cm som nevnt (+/- 5cm) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Elfa har ihvertfall en på 10*30cm. (Og en på 100*30cm). Se under Elektromekanikk - Kjøleelementer - Kjøleelementer. Trykk så på Visa Produktbilder for å se alle. På dynga kan du jo lete etter f.eks. gamle forsterkere. Strømkrevende utstyr har også ofte store kjøleelementer i strømforsyningene. Endret 3. september 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 følge med på! jeg skal også ha en kjøleribbe som er litt større enn normalt: bredde - 13-14cm lengde - ca 20 cm høyde - rundt 5 cm... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Her er bl.a. en på ca. 14cm lang og 5cm høy. Tipper den kommer i standardlengder og kappes til det en trenger. http://www.aavidthermalloy.com/cgi-bin//bo...heta=&SortBy=V2 Vet ikke priser eller om de sender til Norge. Et kjappt søk på "heat sinks" på google ga en del sjapper man kan bestille fra. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 takker sedsberg... de har en distrubitør i norge, her følger info: HER jeg fant sikkert den du fant... hehe...passer perfekt den... skal kjøle ned to peltier-elementer med en ribbe + 120mm vifte på toppen i et minikjølekskap... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå