F.Mackey Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Lurte bare på om noen viste om noen lignende band som Excrementory Grindfuckers(som er genialt)? Hadde satt veldig stor pris på det, liker ikke Anal Cunt like godt fordet man må nesten sitte med teksten foran seg når man hører på Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Det var ikke mange svar nei, men Cephalic var jevla fett, men det jeg tenkte på var Happy Grindcore, eller hva jeg skal kalle det, grindcore med en åpenbar humor som alle forstår, sånn som Excrementory Grindfuckers har. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det finnes ingen band som ligner 100% på Excrementory Grindfuckers, men du har jo alltids det tyske bandet Knorkator. Humor, dog ikke grindcore. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Cephalic Carnage. Cephalic carnage er herlig ! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 GWAR har jo mye av samme humoren, eller? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 GWAR har jo mye av samme humoren, eller? Vil ikke akkurat si det. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Cephalic Carnage. Cephalic carnage er herlig ! Agreed. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ikke akkurat grindcore, men Carnival In Coal er hvertfall et band med mye humor. De spiller en slags blanding av death, grind, jazz, pop og tøys. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 GWAR har jo mye av samme humoren, eller? Vil ikke akkurat si det. Kanskje ikke når jeg tenker meg om. Men mange som liker Excrematory Grindfuckers liker også GWAR har jeg inntrykk av... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Zimmers Hole bør vel også nevnes. Mp3: Death To The Dodgers Of Soap 1000 Miles Of Cock Fully Packed Endret 5. september 2005 av Glint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå