VTW Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Finnes det er program der jeg kan lage spill til mobil? Helst til S.e. K700i. Men det går greit til andre mobiler også! Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) 1) Java, J2ME 2) Sony Ericsson SDK 2.2.2 for the Java ME Platform Enjoy Endret 3. september 2005 av Bad_Byte Lenke til kommentar
Jola Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Stilig! Er det vanskelig?? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 grunnleggende javakunnskaper + fantasi skal vel til for å lage et bra spill. Noen som greier å mekke Texas Hold'em her? Lenke til kommentar
Jola Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg har ingen kunnskaper om java i det heletatt. Regner med at man må bruke litt tid på å lære det du betegner som "grunnleggende"? jola Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Med grunnleggende mener jeg å forstå oppbyggingen og slike ting. Kan selv ikke en dr'tt jeg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Er snakk om programmering, kan man lage programmer til mobil så kan man lage programmer til data også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå