BubbaGump Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg vil legge inn en del video-klipp på noen DVD-plater fra PC'en. Hvilke DVD-plater bør jeg kjøpe for å se klippene på DVD-spilleren min? Gjør det noe hvilken sone DVD-spilleren er? Alle klippene er til sammen rundt 26GB. Hvilken pakke bør jeg kjøpe? Hvor kan jeg få tak i den? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Tja det føste du må finne ut er om DVD-brenneren din støtter DVD-R eller DVD+R. Støtter den begeg er det bare å fyre inn og brenne ut. Det andre spørsmålet er om dvd-brenneren din støtter Dueal Layer plater, (det vil si to ganger 4.7GHB på hver side). Da er det egntlig opp til deg å brenne ut de klippene du øsnker (de 26GB). Er det kun 4.7GB DVD palter du skal brenne ut regn med ca 6 DVD plater totalt, eller kun 3 DVD plater hvis du har en Dual Layer DVD-Brenner, (forutsier at du kjøper Dual Layer DVD plater også da), disse kan være litt dyre. Ang Sone spiller det ingen forskjell da dette vil bli spilt av uansett. (Er det DIVX-filmer eller, vanlige Klipp). Uansett så skal du kunne spille disse av i DVD-Romen din uasnett, om den er + eller -. Litt forvirende dette spør om du lurer på noe. Lenke til kommentar
icer Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Er det DIVX-filmer eller, vanlige Klipp Jeg legger til et punkt: Du må passe på at dvd spilleren din er divX kompatibel, om den ikke er det får du ikke spilt av filen(e) OT: Skulle gått an å brent codecer på en cd og puttet inn i DVD-spilleren så lagret spilleren det så du kunne fulgt litt med i tiden... Neste dvd spilleren jeg kjøper skal vere ihvertfall vere divx6 og xvid kompatibel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå