børny Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) hei, jeg har mistet instalasjons cden til live pro webcammen min!! å jeg vet ikke hvor jeg får lastet ned drivere til å sånnt ...kan du hjelpe meg? for cammen virker ikke uten det -- Unødvendige smilies er slettet av moderator. Se retningslinjene # 10. -- Endret 3. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Gåte: Hvis du har handlet en sett-sammen-selv-ting på Clas Ohlson men finner ikke monteringveiledningen, hvor går du for å få ny monteringsveiledning ? Burde vel stå et merke på det kameraet antar jeg... Endret 3. september 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
BMP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hei! hvis du sender meg en mail på hva kameraet ditt heter så skal jeg sende deg en link der du kan laste ned driver (tipper du har et Creativ Live Pro og da kan du gå inn her , trykk på europa, velg norway og hvilket kamera du har..........så laster du ned en driver.......velg lagre i stedet for kjør og lagre det i en mappe ) Hvis du ikke får dette til så kan jeg skaffe deg en driver og sende på mail til deg, det er ikke noe problem, men jeg må vite helt nøyaktig hva kameraet ditt heter. min mailadr. er: [email protected] mvh bmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå