JRF Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Fant frem min gamle A500 her om dagen. Skulle koble den til en original Amiga skjerm, men fant ikke kabelen. Jeg husker ikke hvordan kabel som ble brukt der så kan noen hjelpe meg? Hvor kan jeg kjøpe en slik kabel? Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 husker ikke hva den heter (brukte alltid TV'n) Men du får den garranetert hos http://www.datakompaniet.no Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg mener det var 23 pins d-sub i amigaen og scart i monitor enden, har ikke sett det hverken før eller siden. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Quote: Den 2002-08-11 16:16, MailMan13 skrev:Jeg mener det var 23 pins d-sub i amigaen og scart i monitor enden, har ikke sett det hverken før eller siden. Mulig det går ann å bruke Scart, men det blir bedre bilde om du bruker en orginal Amiga kabel. Da må du imidlertid ha en skjerm med Scart inngang også. På min 1084 skjerm bruker jeg en kabel som bruker en avlang firkantet plugg inn i Amigaen (sikkert en 23 pins d-sub), og en rundt plugg inn i skjermen (er tilkoblet og brukte den senest i går... nostalgi ) Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg har en Comodore 1024 skjerm, den hadde kun scart inngang (analog RGB), i amiga-enden finnes det bare en variant (23p d-sub), 1084'en hadde vel 6 pins din i monitorenden, fant ihvertfall denne layout'en så kan du jo mekke en kabel selv: 1084 Video ut fra amigean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå