Gå til innhold

DoD Source slippes ut i September. *DATO Bekreftet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, kan noen forklare hvordan jeg får opp console og slik? Får det ikke til jeg...

Og kan noen legge ut liste med ip til norske servere :) , der de pleier å spille, med nick og?

Venstreklikk på DOD....Gå på propertys....Velg launch options og skriv

-console

Gralla...du har console ;)

Lenke til kommentar
her er det en fin review som jeg er ganske enig i..

http://www.gamerankings.com/itemrankings/l...reviewid=621624

Riflene er da fremdeles veldig gode, selv om kar98 har blitt litt mindre railgun. Eneste en må vente til siktet har satt seg nå. Men til gjengjeld har de fått riflegranater, som funker helt fantastisk til å ta ut folk i vinduer / på lang avstand.

Og det er ikke nedgraderinga av riflene som i hovedsak gjør at det å ta ut MG'er er vanskeligere, det er at MGene har blitt mer presise. Evt at de fyrer av kjappere siden Source kan takle flere skudd pr min enn HL1 motoren.

with the game moving at a slower pace than Counter-Strike

:nei:

kan være artikkelforfatteren ikke gjør annet enn å campe flagg i DoD, men for de fleste er vel dod langt mer intenst enn CS.

Lenke til kommentar

hadde det gøy i går, var på en 36/36 server.

og spillet ava.. stakars tyskere prøvde å ta flaget ved fontenen i mitten, men det var ca. 10 riflemen i vundene, og kirkentåren og over allt, som skøyt på alt som rørte seg. var kappløp om å skyte de som var dumme nok til å stikke hode ut... var ofte 3-4 skøyt på samme dude og de fløy ganske langt. og mens vi gjorde det løp assult og suport og capa de andre flagene...

i går spillte jeg bare med rifler. tror jeg brukte BAR en gang og eller bare K98 og Garand...

Lenke til kommentar
var ofte 3-4 skøyt på samme dude og de fløy ganske langt. og mens vi gjorde det løp assult og suport og capa de andre flagene...

Jepp, fremdeles gjelder det at MG, Sniper og Rifleman hersker i de åpne områdene, mens Support og Assault prøver å komme rundt og skyte disse i ryggen , evt en god knyttneve i nakken. Ultimate ydmykelsen har nå gått fra å bli slått i huet med en spade til å bli bokstavlig talt slått i hel. Det alene er verdt DoD:Source

:!:

Synd servere over 32 player alltid ser ut til å slite, for 40 stk på så små brett er sinnsykt med action!

Lenke til kommentar
den ekte sktyter en mini .30 som ikke greide å slå gjennom vinter tøytet til tyskerne under ww2, ei heller tøyet til nordkoreanerne..

airsoft versionen den som det er bilde av her, skyter 8mm bb's

At den ikke gikk gjennom tøyet er vel litt bs... Har du sett våpenet avfyrt i virkeligheten? Jeg skal love deg at den trenger gjennom nok av tøy!

Lenke til kommentar

ja har skutt med den selv mye, og sett tester av folk som har fått den til å gå gjenom tøy og ikke gjenom tøy, så det er litt splitta, men den oppfører seg mer eller mindre som en 9mm

og det er flere som mener at kula lett går gjennom tøy, men det viker ikke slik da de som blir skutt ikke faller ned.. og viker upåvirket av treffet.

men kaliberet er lite og funka ikke skikelig, det var en gunn til at våpenet egentlig bare skulle gis til sjofører og andre som ikke var ved fornten.. sånn ble det så klart ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...