Gunfreak Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 da kom jeg fra 2 og en halv time med spilling, og er helt svimmel. fant en god tysk klan server med 90ping og det var kult.. har ikke spillt noe dod på over 1 år så jeg komm ikke spesielt godt ut av det 30/37 og 24/27 Riflemen har blitt en betydlig vanskligere klasse og spille, og det iriterer meg at Garanden ikke er 100% semi... men så kult spillte med HDR uten enorme fps problemer. tror de 512 ekstra rammene jeg har hjelper en del.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Spillet kjørte ihvertfall max hos meg, men fikk bare testet ett map i går før spillet gjikk dukken Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 vi ble så rulet av de vi spilte i mot, først var det avalanc jeg på us team, mot noen VEDLIG gode axis, og mens Us hadde meg og 2 andre som faktisk fikk kills, resten hadde 2/20. hadde axis 8 folk som alle var veldig gode og vi ble overkjørt nesten hele tiden... neste brett var flash der jeg valge å vare axis for å prøve våpene dems, og da hadde så klart alle de gode hoppet over til US og vi ble rula enda en gang Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 vi ble så rulet av de vi spilte i mot, først var det avalanc jeg på us team, mot noen VEDLIG gode axis, og mens Us hadde meg og 2 andre som faktisk fikk kills, resten hadde 2/20. hadde axis 8 folk som alle var veldig gode og vi ble overkjørt nesten hele tiden... neste brett var flash der jeg valge å vare axis for å prøve våpene dems, og da hadde så klart alle de gode hoppet over til US og vi ble rula enda en gang PWND Låg på 2.plass heile tia i går da eg spilte, noe eg vil kalle gudd løkk da eg ikkje har spilt dod på mangfoldige år, men dette er som css, vi er alle noobs i dod uansett om vi har spilt dod ihuga eller ikkje. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 var inne på battlefield.no sin dod:s server og der var jeg mutters alene når dette ble skrevet, følte meg ensom og forlatt, hadde god ping da siden jeg var alene der, lå på rundt 15-20 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kanskje jeg skal kjøpe meg dettte selv? Har litt lyst å teste HDR osv. Også lurt på hva som er det store med DoD Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kanskje jeg skal kjøpe meg dettte selv? Har litt lyst å teste HDR osv. Også lurt på hva som er det store med DoD Anbefaler det Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kanskje jeg skal kjøpe meg dettte selv? Har litt lyst å teste HDR osv. Også lurt på hva som er det store med DoD Anbefaler det Holder på å laste ned nå. 91% fullført. Var jo ikke store summen du måtte ut med, så da går det greit om det er bra eller ikke Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 tar tilbake det jeg sa om DHR... på avalanc og flash gikk det greit med på anzino fikk jeg 2fps hele tia, slo av DHR og spratt opp til 80 Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 http://www.battlefield.no/ Her er det satt opp 2 servere Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hurra! verdt ventetida! Og Source sin HDR implementasjon var imponerende. Lenke til kommentar
NdreS Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Noen som har screenshots? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har spilt en rekke runder nå. For et virvar det var i starten. Utrolig mye camping og sniping at spillet ødelegges. Men litt underholdende er det jo.. litt mer dybde enn det CS gir. Jeg kan ta noen bilder litt senere i dag. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ja, har litt problemer med folk er litt dume, har jo kommet 10000000 n00bs pga. spillet har godt over til Source og fått mye oppmerksom het. men fant en veldig kul server med bare kule folk(de kicka de som ikke spilte skiklig) det var gøy full server på 32folk, det var tøft. PS. camping er en del av spillet, hvis man skal passe på et flag, og med en mg eller sniper må man campe, og da er poenget og flanke jævelen og ta han.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 PS. camping er en del av spillet, hvis man skal passe på et flag, og med en mg eller sniper må man campe, og da er poenget og flanke jævelen og ta han.. Jojo, skjønner da det. Men når de begynner å bygge tårn med snipere da går det litt vel langt.... Har overrasket mange sniperbander med min trofaste Thompson. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kommer DoD Source med boter? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ja, men egentlig ikke, man kan få de frem med console, men de er "tomme" ikke noe ai, så de blir stående i spawnen. men deter allt noe som jobber med det, da botter i vanlig dod faktisk var ganske gode. har også hørt at de som lagde de ofisielle botene til CS skal lage de til dod som kommer med en update Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 konge spill! Elsker det.. Det som gjør dette spillet bedre enn CoD er at det er forskjell på alle våpnene, du kan ikke snipe med en Thompson, eller rule i CQB med Garand.. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Det er rått ja! #norge.dods @ qnet - join and make it big Endret 27. september 2005 av Gullegutt Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 DoD Source var sinnsykt fett. Har spilt det i nesten hele dag, og klart å lære meg noen av mappene. Er ikke så god da, når jeg bare har prøvd DoD en gang for et par år siden. Btw, grafikken er nydelig. Kjører alt på fult med AA 8X, AF 16X uten lagg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå