Nighte Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Purchasene til folk er i orden nå...updating og så spille Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 jepp. holder på å decrypte her nå Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Da var eg i gang å spille Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 lagg lagg lagg legge seg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Å dU milde moses for fun detta var * finner få servere* :!: Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 lagg lagg lagg legge seg ja det lagga noe så jævlig Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Sleng ut ip'er til gode servere! Får ikke opp noe som helst i steambrowseren Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 lagg lagg lagg legge seg ja det lagga noe så jævlig Folk refresher hele tiden og starter egne dårlige servere. Ikke spillets skyld. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg fikk spille rundt 40 min, til serveren ble off line eller noe så når jeg prøver å jojne andre servere kommer samme jævla melding som har kommet på sc source de siste dagene: no users currently playing on this server hvordan skal jeg fikse dette! kommer ikke det en update snart som skal fjerne buggene som kom med den siste update på steam! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Sleng ut ip'er til gode servere! Får ikke opp noe som helst i steambrowseren ja tor eg vil nyte spillet bedre de neste dagene er ikje så mange bra seevere eg får fingrene i heller nei JAJA, laster ned COD 2 demo istede EDIT: noen som kommer inn på DOD i heile tatt? steam forumet er også nede Endret 26. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Fikk spilt litt på en grei server, syns spillet var konge! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Fikk spilt litt på en grei server, syns spillet var konge! Jepp eg også, sålenge det varte!! Såg ingen med [Nor] i javnet sitt men Var skikkelig skøy! Lenke til kommentar
amarios Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 dod source var skikkelig kult Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Dette var knall! Garantert bedre en HL2DM, CS:S og Dystopia. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Var skikkelig gøy men fy faen så mye teamkilling. Og ingen brydde seg liksom. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Var skikkelig gøy men fy faen så mye teamkilling. Og ingen brydde seg liksom. Vanlig det når ting er nytt Lenke til kommentar
wiak Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ok takk for svaret. EDIT: hvor sikkert er det å oppgi VISA nummeret via Steam? Vel, jeg kjøpte over steam og hadde ingen problemer. Men jeg er ikke helt sikker på hvilke "farer" det faktisk innebærer. er like sikkert som å gjøre det på nettbutikker/nettbanken valve bruker samme kryptering Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg fikk spille rundt 40 min, til serveren ble off line eller noe så når jeg prøver å jojne andre servere kommer samme jævla melding som har kommet på sc source de siste dagene: no users currently playing on this server hvordan skal jeg fikse dette! kommer ikke det en update snart som skal fjerne buggene som kom med den siste update på steam! Hvis du bruker "refresh" i det vinduet, så får du opp spillerlisten. Den kommer bare ikke opp automatisk ser det ut som. Jeg ble også litt forvirret av det til å begynne med. Øystein Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Håper det er flere servere opp å kjøre bra i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå