Gå til innhold

DoD Source slippes ut i September. *DATO Bekreftet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk spille rundt 40 min, til serveren ble off line eller noe :( så når jeg prøver å jojne andre servere kommer samme jævla melding som har kommet på sc source de siste dagene: no users currently playing on this server hvordan skal jeg fikse dette! :hmm: kommer ikke det en update snart som skal fjerne buggene som kom med den siste update på steam!

Lenke til kommentar
Sleng ut ip'er til gode servere!

Får ikke opp noe som helst i steambrowseren

ja tor eg vil nyte spillet bedre de neste dagene :yes: er ikje så mange bra seevere eg får fingrene i heller nei :no:

JAJA, laster ned COD 2 demo istede :whistle:

EDIT: noen som kommer inn på DOD i heile tatt? :ermm: steam forumet er også nede :tease:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Ok takk for svaret. :)

EDIT: hvor sikkert er det å oppgi VISA nummeret via Steam?

Vel, jeg kjøpte over steam og hadde ingen problemer. Men jeg er ikke helt sikker på hvilke "farer" det faktisk innebærer.

er like sikkert som å gjøre det på nettbutikker/nettbanken ;)

valve bruker samme kryptering ;)

Lenke til kommentar
Jeg fikk spille rundt 40 min, til serveren ble off line eller noe :( så når jeg prøver å jojne andre servere kommer samme jævla melding som har kommet på sc source de siste dagene: no users currently playing on this server hvordan skal jeg fikse dette! :hmm: kommer ikke det en update snart som skal fjerne buggene som kom med den siste update på steam!

Hvis du bruker "refresh" i det vinduet, så får du opp spillerlisten. Den kommer bare ikke opp automatisk ser det ut som.

Jeg ble også litt forvirret av det til å begynne med.

Øystein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...