Gå til innhold

DoD Source slippes ut i September. *DATO Bekreftet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FITTE! er du sikker? link? forklaring?

spillet slippes sep. 26 15:00 PDT(Pacific Daylight Time) som er 7 timer etter oss, og da blir det 0:00 Tirsdag den 27 her, så du kan jo sitte opp og vente, midnatt er ikke så sent, kommer bare ann på hva du skal på dagen..

hvis de ikke hadde vært for at jeg trenger mine 16 timers kjønnhets søvn hadde jeg sittet opp og venta.

Lenke til kommentar
zeOx[' date=19/09/2005 : 20:53] sorry, vet det er OT, men:
kjønnhets søvn

:!: :!: :!: :!:

nå til on-topic:

begynner å lure på om jeg faktisk skal gå til innkjøp for DOD:S.har egentlig ikke noe lyst, men bildene lokker...

Foreslår at du vente til vi gir en respons her inne, men det er jo ikkje mange kronene du hiver ut av vinduet dersom det suger aperonk :!:

Lenke til kommentar

spillet slippes sep. 26 15:00 PDT(Pacific Daylight Time) som er 7 timer etter oss, og da blir det 0:00 Tirsdag den 27 her, så du kan jo sitte opp og vente, midnatt er ikke så sent, kommer bare ann på hva du skal på dagen..

hvis de ikke hadde vært for at jeg trenger mine 16 timers kjønnhets søvn hadde jeg sittet opp og venta.

Det er feil. Pacific Daylight Time er 9 timer etter Norge.

Det er Central Daylight Time som er 7 timer etter Norge (Mountain er 8 og Eastern er 6).

Men siden du har regnet feil uansett så blir det riktig :) (15+7 = 22, ikke 24 (som er 15+9) )

Øystein

Endret av ØysteinT
Lenke til kommentar

Det er feil. Pacific Daylight Time er 9 timer etter Norge.

Det er Central Daylight Time som er 7 timer etter Norge (Mountain er 8 og Eastern er 6).

Men siden du har regnet feil uansett så blir det riktig :) (15+7 = 22, ikke 24 (som er 15+9) )

Øystein

og hva vil det si? det kommer oo.oo i natt uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...