Gå til innhold

DoD Source slippes ut i September. *DATO Bekreftet

Anbefalte innlegg

Ja, da ble dette bekfreftet av Steam. DoD Source skal hvertfall bli sluppet ut innen denne måneden. De har ikke sagt noe dato enda, men det kommer vel snart håper jeg. Det var vel på tide. :!:

EDIT: Det har blitt bekreftet at DoD Source blir sluppet ut den 26 September. Bare noen uker til, så gled dere.

Kilde; Steam

Endret av Bandana
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har veldig lyst på DOD Sorce. Men har vanlig HL-2 (kjøpt i butikken tilsvarer Bronze). Ser imidlertidig på Steam og ser Silver pakken. Hvis jeg går for denne pakken, må jeg laste ned alt via Steam (de sender ikke pakken i posten)? Og er det trygt å oppgi VISA kortet sitt over Steam? :hmm: Har alerede en bruker fra før av registrert på Steam og har ikke lyst å endre denne. Kan jeg få tak i den Silver pakken og kjøre denne for det om uten å mptte ty til en ny CD-Key(regner med at denne følger med i Silver pakken).

Et final spørsmål: Ser jeg syner/ser dårligt eller koster denne Silver pakken 10 dollar eller? :hmm:

post-169-1125949206_thumb.jpg

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Har veldig lyst på DOD Sorce. Men har vanlig HL-2 (kjøpt i butikken tilsvarer Bronze). Ser imidlertidig på Steam og ser Silver pakken. Hvis jeg går for denne pakken, må jeg laste ned alt via Steam (de sender ikke pakken i posten)? Og er det trygt å oppgi VISA kortet sitt over Steam? :hmm: Har alerede en bruker fra før av registrert på Steam og har ikke lyst å endre denne. Kan jeg få tak i den Silver pakken og kjøre denne for det om uten å mptte ty til en ny CD-Key(regner med at denne følger med i Silver pakken).

Et final spørsmål: Ser jeg syner/ser dårligt eller koster denne Silver pakken 10 dollar eller? :hmm:

Siden du har bronse så blir kjøp av sølvpakken kun en oppgradering og du betaler ikke full pris siden du allerede har betalt for noen av spillene.

Lenke til kommentar
jeg får ikke oppgradert spill pakken min. jeg har bronse pakken men vil gjerne ha sølv pakken. må jeg da kjøpe en helt ny pakke eller åssen funker det?

Etter det jeg har fått med meg så trenger du bare å oppgradere. Koster ca.10 dollar elns, men rart at du ikke får det til. Skal gå ann å oppgradere ved å trykke på "Browse Games" i Steam menyen.

Lenke til kommentar
jeg får ikke oppgradert spill pakken min. jeg har bronse pakken men vil gjerne ha sølv pakken. må jeg da kjøpe en helt ny pakke eller åssen funker det?

Etter det jeg har fått med meg så trenger du bare å oppgradere. Koster ca.10 dollar elns, men rart at du ikke får det til. Skal gå ann å oppgradere ved å trykke på "Browse Games" i Steam menyen.

ja det var akkurat det jeg stussa over også for jeg har ikke det valget.

Thank you!

You have already purchased Half-Life 2 on Steam. At present, only one HL2 offer may be purchased per Steam account.

det der er det eneste som står på browse games hos meg. jeg gidder ikke bruke $50 når jeg egentlig bare trenger å bruke $10.

Lenke til kommentar
Ok takk for svaret. :)

EDIT: hvor sikkert er det å oppgi VISA nummeret via Steam?

Vel, jeg kjøpte over steam og hadde ingen problemer. Men jeg er ikke helt sikker på hvilke "farer" det faktisk innebærer.

så godt som 99% sikkert.

Valve er ett serriøst selskap, dessuten tror jeg all kredittkort info går direkte til VISA eller annet relevant selskap (mastercard eller amex eller hva pokkers kort du har) uten å sende annen info til valve enn "godkjent" eller "ikke godkjent".

Dessuten er det vel forsikring mot svindel på visa, tror du maks kan tape en egenandel på 500kr elns ved misbruk av kortet ditt som følge av svindel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...