Chrichton Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Godtar de den ordren så vil jeg se det som en grunn til å holde seg unna. Da har de så dårlig kontroll at jeg ikke ville stole på at de fortsatt eksisterer om 2 år. my 2 cents Lenke til kommentar
Myron Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Så...? Hva er siste nytt i saken?? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 3 dager siden han sa det var "Behandlet"... Han er sikkert blitt bura inne for forsøk på svindel ** Lenke til kommentar
norse5051 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Han har nok fått kontra beskjed, og butikken har påberopt seg kansellering av ordren siden de tar forbehold om trykkfeil og andre ting. Var nok spennende så lenge det varte, men alle med sunn fornuft vet jo at slikt ikke går igjennom. Hadde han kanskje ikke vært så grådig og bestillt 4 stk, og bare holdt seg til en tror jeg kanskje muligheten for et kupp hadde vært tilstede. En lærer av sine feil, FORHÅPENTLIGVIS. Better luck next time boyo! Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Sikkert mange som lurer på det samme som meg, fikk du varene til den prisen? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Sikkert mange som lurer på det samme som meg, fikk du varene til den prisen? Hei, Vi ska nok ikke forvente et svar på det! Kan jo ha vert et 'kamouflert' reklamefremstød. Mvh Kimmer Endret 7. september 2005 av Kimmer Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Poste her til det eventuelt kommer et svar Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) tror han fikk sine skjermer jeg. Det er helt vanlig praksis. *kose på sine 4 2080ux+ som nesten var gratis* Endret 7. september 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 tror han fikk sine skjermer jeg. Det er helt vanlig praksis. Javel? Ut frå alle tilfellene eg har lest om her på forumet har folket svært sjeldan fått varene. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 tror han fikk sine skjermer jeg. Det er helt vanlig praksis. Javel? Ut frå alle tilfellene eg har lest om her på forumet har folket svært sjeldan fått varene. ØD sier jo selv at han fikk 4 17" for en slikk og ingenting selv ved feilprising da... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 nei nei nei. 20" jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det er helt vanlig at man får varene sine. Dog følger alle webshops med på disse sidene, slik at trådstarter får beskjed at han får varene mot at han nekter på forumet her. Eneste er DELL som ikke selger ved en slik klausul, og var grunnen til at DELL havnet på forsiden den gang de hadde superfeilprising på servere. Så lykke til med jakten folkens. Let i alle webshops dere kommer over .D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 tror han fikk sine skjermer jeg. Det er helt vanlig praksis. Javel? Ut frå alle tilfellene eg har lest om her på forumet har folket svært sjeldan fått varene. ØD sier jo selv at han fikk 4 17" for en slikk og ingenting selv ved feilprising da... Var ikkje det eg sa...berre poengerte at i dei fleste tilfella med feilprising eg har lest om på forumet så får dei ikkje varene, men det skjer jo sjølvsagt. Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 tror han fikk sine skjermer jeg. Det er helt vanlig praksis. *kose på sine 4 2080ux+ som nesten var gratis* Skulle ønske at personen som behandlet ordren min hos DinPc.No og visste at det var vanlig praksis da jeg bestilte en D840 extreme til 4500,-. Fikk mail om at jeg kunne få litt avslag pga at de hadde skrevet feil pris. Da skulle jeg få den for 8436,- Flaksen min Darkwing Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Dere må bare lete mer folkens. Let let let. Kjøp masse på feilprising. Jeg gjør det hele tiden. *sette seg i stresslessen til 500 kroner fra Skeidar* Ut å let overalt Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Tror han har fått skjermene og prøver å holde kjeft så godt han kan jeg. Han vil vel ikke bli oppdaget vil han vel? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Tror han har fått skjermene og prøver å holde kjeft så godt han kan jeg.Han vil vel ikke bli oppdaget vil han vel? litt sent det nå vel..etter å ha sagt det på et offentlig forum Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) hmmm leter man på prisguiden eller på hver enkel webshop, kunne tenkt meg 4 stk 7800gtx til 1200kr ser du Endret 7. september 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 HER selger pcutstyr en grafikkortkjøler/heatpipe som tidligere jeg husker kostet over 300kr til 47kr. Vet ikke om den har gått veldig ned i pris eller om den er feilpriset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå