RBW Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Gigabyte nøyer seg ikke lenger med hovedkort og skjermkort. Nå satses det også friskt på kabinetter. Vi tester deres nye 3D Aurora. Les mer Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Må si meg meget imponert over hyppigheten på testene her på hw.no nå for tiden, meget bra! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Veldig lekker løsning det der, kunne tenkt meg at denne kunne vert >------------10cm lengre ----------------> | | | vis vi ser ned på kabbinettet | | | >-------------------------------------------> Ellers, tja kan jo bare legge ved litt tynngummi mellom plastikkfest og HDD funker fint det. Ellers så var det et topp kabbinett! Bra test! Stå på! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 sikkert meget bra kabinett, men du verden hvor stygt det var. Ellers irriterer jeg meg over at hovedkortet aboslutt skal trykkes så langt ned i kabinettet som overhodet mulig, når det er 10cm+ ledig plass over. Det er noe av det jeg digger med CM Stacker, grunnet den ekstra PSU plassen er hovedkortet løftet 10 cm over bunnen av kabinettet som gjør det mye enklere å montere hovedkort å div ledninger i bunn. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) sikkert meget bra kabinett, men du verden hvor stygt det var.Ellers irriterer jeg meg over at hovedkortet aboslutt skal trykkes så langt ned i kabinettet som overhodet mulig, når det er 10cm+ ledig plass over. Det er noe av det jeg digger med CM Stacker, grunnet den ekstra PSU plassen er hovedkortet løftet 10 cm over bunnen av kabinettet som gjør det mye enklere å montere hovedkort å div ledninger i bunn. Men så er det jo slikt at CM stacker er fulltower. En ting jeg mangler i testen... om jeg ikke ser feil så er det vel en 120mm vifte i front også? Og det er vel en sølvutgave av denne også? Liker sølv bedre enn svart. http://www.mamoz.no/produkt/GZ%2DFSCA1%2DA..._kabinett,.html Ellers en god test Endret 3. september 2005 av Samcki Lenke til kommentar
capy Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Dette var jo direkte stygt.. Fatter ikke hva GigaByte har tenkt på her! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det første jeg tenkte da jeg så kabinettet var "Plastic Fantastic". Jeg må jo ærlig innrømme at jeg ble overrasket når jeg leste at hele kabinettet var i aluminium, og ikke lilla/indigo plast. Tror spesielt det var det underbittet som fikk det til å se ekstra plast-aktig ut. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Som CAPY sa, kabinettet er fælt å se på. Rart at det for + i margen for pent og stilrent design, når han selv klager på den nederste delen av fronten som ødelegger hele kabinettet. Han må vel ha glemt hva han skrev. Holder meg heller til stilrent Lian Li kabinett jeg. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 sikkert meget bra kabinett, men du verden hvor stygt det var.Ellers irriterer jeg meg over at hovedkortet aboslutt skal trykkes så langt ned i kabinettet som overhodet mulig, når det er 10cm+ ledig plass over. Det er noe av det jeg digger med CM Stacker, grunnet den ekstra PSU plassen er hovedkortet løftet 10 cm over bunnen av kabinettet som gjør det mye enklere å montere hovedkort å div ledninger i bunn. Men så er det jo slikt at CM stacker er fulltower. En ting jeg mangler i testen... om jeg ikke ser feil så er det vel en 120mm vifte i front også? Og det er vel en sølvutgave av denne også? Liker sølv bedre enn svart. http://www.mamoz.no/produkt/GZ%2DFSCA1%2DA..._kabinett,.html Ellers en god test nei. det har ingenting med saken å gjøre. Når du ser rommet over hovedkortet og opp til psu`en.. en plass hvor hovedkortet fint kunne vært plassert istede for helt i bunnen. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Stemmer det du sier der... Men ikke noe jeg ser på som viktig Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hmm... Fin test men jeg velger nok et CM Stacker eller Antec`en (antec pga. av veldig gode kjøleegenskaper) Har det vært et kabinett som ikke har fått noe negativt om seg som hw.no har testet ? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Stemmer det du sier der...Men ikke noe jeg ser på som viktig nei, er nokk bare jeg som er litt særegen når det kommer til hvordan hovedkort skal stå inne i ett kabinett. Men dette kabinettet er ikke riktig så ille som f.eks lian li 6277 er, der hovedkortet nermest tar nedi bunnen av kabinettet når det er montert Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Virker jo ganske bra! hehe Synes det er bra at Gigabyte prøver seg frem! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Nye aktører på markedet er jo altid velkommen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 ikke akkurat noe "nøkternt/nøytralt" design forfra iallefall. Bakfra ser det helt godkjent ut, dog hele kassa skulle ha vært like bra. Utveksten på fronten må være noe de har designet i fylla, fordi det er totalt blottet for noe designmessig i det hele tatt! Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Godt at det kjøler bra for pent er det ikke! Ellers bra test!! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 hullene bak er til det tilhørende vannkjølingssettet som må kjøpes seperat. Lenke til kommentar
G Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det nevnes at perforeringen på den ene siden bidrar til at systemtemperaturen forblir høy (muligens). Hva med å snu den 12 centimeter viften i front slik at alle viftene drar luft ut av kabinettet, og at den perforeringen sørger for det meste av innsug av luft. Burde ikke systemtemperaturen og harddisktemperaturen sunket litt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå