Anonym234 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Samtidig har jeg diskutert musikk med Ralph Myerz and the Jack Myerz Band- Ralph Myerz And The Jack Herren Band? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg fikk drikke av av ei vannflaske som Hank kasta ut fra Turbo konserten i går. Og ei i klassen som kjenner han fra før, kom opp på scena i slutten Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 jeg har håndhilst på Gunnar Stålsett i Holmlia Kirke. Litt rart, da jeg ikke er kristen... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Tremenningen min er trommisen i Ralph Myerz and the Jack Herren band God kompis med juniornorgesmesteren i stavhopping (yay, like someone cares ) Ellers har jeg vel sett et par kjendiser her og der, men ingenting som kvalifiserer som kjenner. Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kjenner broren til den nye nyhetsoppleseren på TV2, Sturla Dyregrov. Jobbet hos Sturla Dyregrov i et halvt år Så kan vel si at eg kjenner han litt hvertfall... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg er i familie med musikk anmelderen på Absolutt Underholding på Tv2. Han er tremeningen min eller noe sånt. Husker ikke helt i farten hva han heter Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 er i slekt med brede bø på en eller annen måte ellers så har jeg sovet i sengen til sandra lyng haugen... eller var det min seng Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg traff paven. En kompis ble kysset i panna av Paven da han var mindre. De er troende katolikker, så følgelig har de et gigantisk bilde av at fyren hylgriner mens en gammel mann slikker panna hans over peisen. Ser så jævla bra ut Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 3 menningen min vant Jeopardy jr 5 ganger på rad Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Har hoppet i fallskjerm med Tone fra Idol. Tatt på puppen til Kathrine Sørland. Jens Stoltenberg har spilt Counter-Strike på min data Idol-Malin går i klassen min og har lovet å ha sex med meg i en heis før 3. gym hey, ble litt stolt av alt det her jeg Og Diana Ross kalte meg morsom! (og Toralv Maurstad er onkelen min) Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Har hoppet i fallskjerm med Tone fra Idol.Tatt på puppen til Kathrine Sørland. Jens Stoltenberg har spilt Counter-Strike på min data Idol-Malin går i klassen min og har lovet å ha sex med meg i en heis før 3. gym hey, ble litt stolt av alt det her jeg Og Diana Ross kalte meg morsom! (og Toralv Maurstad er onkelen min) Jens spillt cs på datan din? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 haha, vel, han var ikke så flink Men han sa at jeg var det, får vel nesten stole på ham Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 haha, vel, han var ikke så flink Men han sa at jeg var det, får vel nesten stole på ham Hvorfor var han der da? Kunne godt tenkt meg en 1 on 1 mot jens ja Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Han nevner puppen til Sørland, og dere snakker om CS? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Han nevner puppen til Sørland, og dere snakker om CS? Nå er det sånn at jeg ikke husker hvem sørland er.. uansett er det jens som har spillt cs her ^^ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 hehe.. han er en skikkelig heldigris uansett hvilken grunn var det for at han spilte cs på din pc? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du vet ikke hvem Katrine Sørland er? Well here you go! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Broren til Bjørn Eidsvåg var barnehageonkelen min, og tørka meg mange ganger i ræva. Firrmenning med kongebarna. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 -Spilt fotball med Brede Hangeland i noen år. -Spilt innefotball med Kristian Valen. -Bror min "spiller" i Lyn (mest benk for tia). -Har truffet en del spillere i Lillestrøm, Viking og Lyn ettersom bror min spilte der (gått på fotballkamper i England, kino, hjelpe til med flytting etc). -Gammel "nabo" til Tom Sande (tidligere Viking, nå Brann). -Har gått 12 år på samme skole som Katrine Sørland. -Gått i klasse med Anne Hauge fra Top Models i fjor (wow! ) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 ellers så har jeg sovet i sengen til sandra lyng haugen... eller var det min seng respect! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå