kimman Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 at du har autografen betyr vel ikke at du kjenner dem... Jeg kjenner Tore Johansen litt, han som var med i The Julekalender.. Og Ronny Karlsen, norsk basketballstjerne.. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Også har jeg sovet over hos slekt av kongefamilien : D men vil ikke nevne navn.. sovet over hos SvenO? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 kjenner Øyvind Blunck og sønnen hans. Fatteren min er ganske kjent for en del av de som driver med musikk (Lærer på musikk høyskolen "Olaf Buverud" ) og jeg har selv vært i aftenposten for noen månder siden (2 sider med bare meg ). Jeg kjenner også sjefen for inpoc og sønnen hans Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har snakket og spist middag med de to første programlederene i Idol. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Oj, glemte å si at gamle naturfags lærern min var webmaster på hp'en til kurt nilsens band, og halvbroren min skulle egentlig spilt for psv eindhoven, men han måtte slutte med fotball pga sykdom Han er foresten hollandsk og bor i eindhoven. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Shit! Det med halvbroren din ZiroN, synd at han måtte slutte. Tenker han eide deg i fotball? Og ganske mange andre? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg kjenner Levi Fragell(leder i Human-etisk Forbund) gjennom barnebarnet hans! Han er skikkelig grei! Barnebarnet også, hehe. Ellers har jeg tatt Wig Wam-bassisten i hånda Han var den eneste som håndhilste på publikum, hehe. Søstra mi har slått Jens Stoltenberg! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Også har jeg sovet over hos slekt av kongefamilien : D men vil ikke nevne navn.. sovet over hos SvenO? Nei Ingen innen Media Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg har sovet over hos Michael Jackson...! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Jahh... Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 En venninne av stemora mi er gift med trommisen i SPAN. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg kjenner Mehran i Tommy's inferno Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg er god kompis med Fredrik Risanger Busk. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Shit! Det med halvbroren din ZiroN, synd at han måtte slutte.Tenker han eide deg i fotball? Og ganske mange andre? Fikk av grunner jeg ikke skriver her ikke vite om han før jeg var 9 år eller noe... Møtt han en gang da, da spilte vi fotball Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 jeg kjenner en 3-10folk som er i slekt med hank von helvete bahaha Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kusinen til kusinen min er sammen med sønnen til Idar Vollevik Hehe... Nærmeste jeg kommer kjendis ass... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Søstra mi har slått Jens Stoltenberg! Gi søstra di ei rød rose fra meg, er du snill Høres ut som "et bra støkke". Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Har snakket og spist middag med de to første programlederene i Idol. hvorfor bare ikke si.. programlederne i Senkveld.. Thomas og Harald! yey! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg traff paven. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Har en tante som kjenner oslo bandet Don Juan Dracula, og har dermed hilst på deler av bandet. Hennes kjæreste kjenner Sivert Høyem, men han har jeg ennå ikke hilst på Samtidig har jeg diskutert musikk med Ralph Myerz and the Jack Herren Band, tatt Phoenix-vokalisten på rumpa (han stage-divet over meg ), møtt Gaute Ormåsen på flyplassen, og Åge Alexandersen i syden. Kjenner altså ingen edit: HAHA Ralph Myerz LEIF Endret 11. september 2005 av Agres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå