Mirann Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Karita Bekkemellom Orheim (politiker) er søskenbarnet mitt Jeg vet godt hvem mannen hennes er.. Eller det er vel kanskje x-mannen nå (?) Endret 4. september 2005 av Mirann Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Broren min var dørvakt på et hotell med bar, hvor kurt nilsen var å festet. Ifølge brorsjan, dro han med seg litt av hvert opp på rommet Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Broren min var dørvakt på et hotell med bar, hvor kurt nilsen var å festet. Ifølge brorsjan, dro han med seg litt av hvert opp på rommet. Er ikkje mannen gift med born? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kjendis og kjendis.. Kjenner/kjente Mira Craig. Og jeg kjenner søsteren til Bernt Hulsker, som spiller på VIF. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Broren min var dørvakt på et hotell med bar, hvor kurt nilsen var å festet. Ifølge brorsjan, dro han med seg litt av hvert opp på rommet. Er ikkje mannen gift med born? Det er han. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Broren min var dørvakt på et hotell med bar, hvor kurt nilsen var å festet. Ifølge brorsjan, dro han med seg litt av hvert opp på rommet. Er ikkje mannen gift med born? Han er skilt og har ny dame... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 hehe hvor skal jeg begynne, neida når man bor og jobber i oslo, så det blir det en del kjendis-spotting. Men hadde praksis i NRK en måned det var ganske gøy å se de fleste kjendisene utenfor tv. Har akkurat flyttet så nå er jeg nesten nabo av Jens Stoltenberg, ellers så jobber i jeg i butikk for tiden og har et par kjendiser som stamkunder, jostein hasselgård og han skuespilleren fra hawaii oslo, han barnefaren, ellers dropper det jo innom kjendiser av og til. Søsteren min er forresten i samme vennekrets som åsne seierstad og vetle lid larsen. Er også i slekt med rolf løvland. Som dere ser så holder jeg meg inne med kulturelle kjendisene Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Broren min var dørvakt på et hotell med bar, hvor kurt nilsen var å festet. Ifølge brorsjan, dro han med seg litt av hvert opp på rommet. Er ikkje mannen gift med born? Han er skilt og har ny dame... Dette jeg nevnte var nok før den tid.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Dette jeg nevnte var nok før den tid.. Det er vel en grunn til at han ble skilt Har hørt mang en historie om K.N mens han fortsatt var gift... Lenke til kommentar
twarr Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hmm, tror søskenbarnet mitt vannt sånn miss norway for maaaaange år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Dette jeg nevnte var nok før den tid.. Det er vel en grunn til at han ble skilt Har hørt mang en historie om K.N mens han fortsatt var gift... Eks-en min var med tanten sin og drakk sammen med Kurt Nilsen og bandet hans for lenge siden, da han fortsatt var gift. Han var utro mot kona da, mot hun han er sammen med nå. En uke etterpå gikk han ut i avisen og raset mot alle utropåstandende mot ham. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Eks-en min var med tanten sin og drakk sammen med Kurt Nilsen og bandet hans for lenge siden, da han fortsatt var gift. Han var utro mot kona da, mot hun han er sammen med nå. En uke etterpå gikk han ut i avisen og raset mot alle utropåstandende mot ham. "En gang utro, alltid utro" -passer vel godt på han der. Men han er nok i godt selskap med andre norske kjendiser.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Nærmeste jeg kan komme er at kusina mi har tre barn med Frode Øverli (han som tegner Pondus). Respect! Endret 5. september 2005 av Propaganda Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Stefaren min heter Jan Johansen! Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kom på at jeg har noe så gøy som autografen til Asgeir Borgemoen. NEI ikke for at han er på barneTV, men når han var her sist prata eg med ham om drag-bilen hans etc, så eg fikk følgene på en papplate: Motorhilsen til Marcus fra Asgeir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg har autografen til Ari Behn Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 kjenner jens stoltenberg, hyggelig fyr. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hun er vell ikke så mye kjendis sa men, jeg er tre-mening med vokalisten i Soda. Juhu Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 en eller annen jente fra olsenbanden junior går i tyskklassen min . Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Stefaren min heter Jan Johansen! Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå