edge Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvordan er SirMaximus kjendis? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Fordi han er bandmedlem i Circus Maximus, gjettar eg på. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Neinei, er ikke kjendis, sier jeg! Spiller bare i band jo. Gjemme seg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Han er nok ikke kjendis som i kjent i hele Norge, men tipper svært mange kjenner til hvem han er i metalmiljøet(og muligens til en hvis grad prog-miljøet). EDIT: Men han er derimot bandmedlem i et skamfett band, det er mye mer status å ha møtt han enn fks. en idiotisk kjent (talentløs) idoldeltaker. Endret 3. september 2005 av TLZ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Jeg har levert dattera til Heidi hauge dritings hjem en gang. Hu og søstra mi var på hyttetur og stjal spriten til bestemora mi. Du sku hørt køntri-dame som kunne kjefte! Men hu burde jo ikke kjefte da for Heidi kan feste hu og... (Men den saken snakker vi ikke om på et forum der alle (også Se&Hør) kan lese ) Og så har jeg vært på fest med han likskjenderen. Det er eksen til en vennine av meg. Det er syk fyr. I avisene så fokuserer de hele tida på at han spillte metal, men de glemmer som oftest å nevne at han blei kasta ut av samtlige band han spillte i. Han hadde visst hivd i seg en hel haug med knips den kvelden da... (som om DET gjorde det no bedre lissom). Og så har jeg en vennine som har vært i lek og cocktail og diverse. Nevner ikke navn (hei, Karoline ) Jeg er fra samme sted som han derre sullikken i dizzie tunes (husker ikke navnet). Sur gubbe. Kjøper ikke lodd til inntekt for 17. mai komiteen på barneskolen i hvert fall. Møter han støtt og stadig. Fattern er kamerat med han derre Ghille-duden som kom med nashville-køntri-album nå. Jeg har festa en del med idol-amalie. Kjøpte rev av eksen hennes et par ganger og Kjenner i grunn bare B-og C-kjendiser jeg. Skal jeg ta med alle jeg har vært på fest med eller kjenner noen som er i slekt med hadde lista blitt en del lenger men orker ikke vri huet mitt nå. Har vært mange fester... EDIT: Har festa litt med noen av ODD-gutta også kom jeg på. Og Eksen har fått sang-timer av Aretha Franklin. En kammerat sparrer med Chuck Norris. Jeg tok heis med Rolf Wesenlund en gang Endret 4. september 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hmm.. Har hilst på Erik Thorstvedt som jobbde i samme firma som pappa en gang i tiden. Har samt hilst på, og fått autografen av Peter Smeichel (eller hvordan det nå skrives) da han var i Stavanger med Sporting Lisboa. Har hatt Torbjørn Svendsen som fotballtrener. I sin tid spillte han på landslaget, og har spillt mange bra kamper for Viking. Har også hatt Børre Meinsett som vikar. Også han en tidligere fotball-proff i england. Kan nevnes at jeg har bodd i samme gate som Katrine Sørland (miss norway 2004 elns) i godt over ti år. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Nærmeste jeg kan komme er at kusina mi har tre barn med Frode Øverli (han som tegner Pondus). Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har vært i se og hør flere ganger. Begynner å bli en deeeel år siden sist men... Hvorfor var du i Se&Hør ?? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Fordi jeg hadde verdens blondeste bolleklipp og var så søt! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Skal vi se.. fattern er jo verdenskjent med bandet sitt. Alle har vel hørt om Sidetrack Kjenner han ene som spilte i Åsmegin, Og har godt i klasse med halvparten fra Dirty Oppland. Det var vel det, I tillegg så blir jeg stjerne snart selv da, bare venter på den rette anledning selvsagt. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg er i "slekt" (inngift) i slekt med Jonas fra JohnDoe. Øyvind Holm (soloartist) var læreren min på ung. skolen. Ellers... hm, nei. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har vært i huset til Øyvind Leonardsen (kjenner han litt) Vært i huset til Turid Josefsen i Spania( Hun er vell kanskje Norges rikeste dame) Bodde noen hus unna Jan-Erik Larsen så har sett og snakket med han endel ganger +++ litt andre Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Er bestevenn med sønnen til gamle trommisen til "De Musikalske Dvergene"... Traff Lars Sponheim for noen dagar sia. Han var STOR! Edit: Går i klasse med sønnen til Mads Eriksen... Endret 4. september 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kjenner gutta i Crowtown, og har hils på han ene pianofyren i Beat for beat. (han med langt hår.) Ellers så har jeg hilst på SirMaximus, men kjenner han ikke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Agurknyttkjendis: Jeg skal høyst trolig flytte ut med han her som er på landslaget i nerdesporten Unreal Tournament 2004. ^^ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Mads Eriksen som tegner "M" har vært karatetreneren min Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) glem det... Endret 4. september 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Nærmeste jeg kan komme er at kusina mi har tre barn med Frode Øverli (han som tegner Pondus). Du kødder? Frode Øverli er min gud! Du vil ikke ordne en autograf? Ville du vel? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jan Derek Sørensen er gift med søskenbarnet mitt Erik Rudi som spilte for Lillestrøm, Hødd, Ham-Kam, Skeid og Bærum er søskenbarnet mitt. Han er vel...skal vi se...å-kjendis eller noe Lenke til kommentar
twarr Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Karita Bekkemellom Orheim (politiker) er søskenbarnet mitt Ellers så møtte vi på nesten hele DDE (weee:p) i syden, tok bilder og greier. Endel flere, men kommer ikke på i farten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå