bror_bror Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Karin Fossum er tanta mi Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kjenner gitaristen i Lumsk fra gammelt av. Sjangsen for at du kunne skaffe en autograf er hvor stor? =P Er på en måte veldig langt ute i slekt med Petter Solberg. Aldri møtt han, men fortsatt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kjenner gitaristen i Lumsk fra gammelt av. Sjangsen for at du kunne skaffe en autograf er hvor stor? =P Ganske stor skulle jeg mene. Du kan evt få basketballen min som de har signert. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kjenner en god del høyre politikere på alle nivå. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Har hatt en fotballspiller fra Bryne som vikar og en håndballspiller som vikar på skolen. Endret 3. september 2005 av superseven Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Oj, enda en: Gøran Sørloth's kone var barnehagetanta mi, ergo så var Gøran innom barnehagen hele tiden. ^^ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Gøran Sørloth for president! Jeg har vært på middag hos Mini Jakobsen en gang, og håndhilset på Idar Vollvik Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Har hilst på Eirik Evjen (han som spiller i "Tommy's Inferno"), og syklet med han. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg håndhilste på Idar under Offshore-VM. Jeg fikk sitte i hans Koenigsegg også. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 SirMaximus er overhodet ikke kjendis. Fixed. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Også har jeg sovet over hos slekt av kongefamilien : D men vil ikke nevne navn.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg håndhilste på Idar under Offshore-VM. Jeg fikk sitte i hans Koenigsegg også. pø, tror jeg ikke på! *skulle ønske* Så faktisk ut som om han har vært en bruker av forumet også. Men har er vell blitt for opptatt til slikt nå Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 SirMaximus er kjendis som lager fantastisk musikk. Fixed. FIXED Og ja, jeg og Idar go way back! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Er i slekt med Andrine Sæther. (Spillte i Sofies Verden.) Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Ellers kjenner jeg også den fjerde beste svømmeren i juniorklassen i Norge. Han er ikke spesielt kjent kanskje... Jeg kjenner Alexander Dale Oen (han som var i OL og kom på 7. plass i VM for ikke lenge siden) Har trent sammen med han, svømt i samme bane (på trening), bodd på samme hotelrom osv... Kjenner også Norgesmesteren i rygg, 50-fri (broren til Alex ) også en gjeng andre svømmere som ligger å flyter blandt de beste i Norge. F.eks folk som har vært med i Junior. EM osv. *føle meg viktig* :!: edit: leif (er sikkert flere av de) Skal også nevnes at jeg var 'Norgesmester' i min årsklasse før jeg gidde meg en gang i tiden.... Endret 3. september 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kommer fra samme sted som Ravi, forrige 17, mai tok han samme buss som meg til byen Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Går i klassen til søskenbarnet til Lene Marlin og broren til en venn av meg var leder for unge Høyre Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 SirMaximus er overhodet ikke kjendis. Fixed. Ehh.. jo! Hvis jeg ser deg, så skal jeg hilse på deg på DT-vorspiel og DT-konsert, så kan jeg skryte av å ha hilst på en kjendis. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Hmm.. er i slekt med Magne Hoseth, har hilst på Ole Gunnar Solskjær ved flere anledninger, har møtt Jan Erik Larssen en gang, tanta mi jobber i radio, og onkelen min i TV2(de to er gift).. Onkel har blandt annet laga Dokument 2-dokumentaren lottomilionærene, som faktisk fikk en eller annen pris! Han laget også Skuddene På Torp, men sjangsen for at noen har sett ham er vel liten, da han er bak kamera for det meste. Endret 3. september 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 SirMaximus er overhodet ikke kjendis. Fixed. Ehh.. jo! Hvis jeg ser deg, så skal jeg hilse på deg på DT-vorspiel og DT-konsert, så kan jeg skryte av å ha hilst på en kjendis. Jammen... Hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå